Svrha
Kod implementacije Lean Managementa bitno je prema pull pristupu, uvažavajući zahtjeve kupaca, definirati strateške i operativne ciljeve poslovanja, a alatima Lean Managementa osigurati konkurentnu i dugoročno održivu proizvodnju proizvoda, odnosno isporuku usluga na zadovoljstvo kupaca.

Važni elementi

  • Zahtjevi kupaca – ishodišna točka za definiranje poslovnih aktivnosti
  • Strateško i operativno planiranje – izrada, kaskadiranje i integracija
  • Izvrsnost u provedbi – rukovođenje prema kriterijima kvalitete, troška, vremena i sigurnosti kroz primjenu KPI-eva
  • Zadovoljstvo kupca – izvrsnost u proizvodnji proizvoda, odnosno isporuci usluga bez suvišnih troškova, koje kupac nije spreman platiti

Metodologija
Koncepciju cjelovitog Lean Business Systema s uzročno-posljedičnim vezama moguće je prikazati na sljedeći način:

 

Primjer iz poslovne prakse

U nastavku se nalazi primjer iz poslovne prakse gdje su se primjenom Lean Managementa značajno poboljšali operativni poslovni rezultati.

 

Cijeli katalog usluga poslovnog savjetovanja možete pregledati niže.

[DOWNLOAD] Katalog u pdf-u možete preuzeti na ovome linku.