Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 09.04.2026.
Zagreb
Rok za prijavu:
Ponedjeljak, 06.04.2026.
 
Izazovi međugeneracijske suradnje (X, Y, Z, α)

Opis:

Pripadnici generacije Z predstavljaju sve veći udio na tržištu radne snage. Njihove specifičnosti i razlike u odnosu na prethodne generacije ponekad rezultiraju nižom razinom razumijevanja i pojavom različitih izazova prilikom suradnje u radnom okruženju.  

Zašto se o generaciji Z toliko priča u posljednje vrijeme, zašto je korisno razumjeti njihove karakteristike, te kako te spoznaje možemo koristiti u svojoj svakodnevnoj interakciji s ciljem unaprjeđenja suradnje i odnosa, bilo da se radi o poslovnim, bilo da se radi o privatnim odnosima? Upravo ovim i sličnim pitanjima bavit ćemo se na ovom treningu.

 

Ciljevi:

Cilj ovog treninga je kroz interaktivni pristup i mnogo praktičnih, edukativnih aktivnosti potaknuti uvid u važnost razumijevanja specifičnosti generacije Z. Budući da će se mnogo raditi na konkretnim primjerima (osobnim primjerima i primjerima drugih sudionika) s naglaskom na znanstvene spoznaje i primjere dobre prakse, cilj će također biti da se na kraju treninga stvorit akcijski plan aktivnosti koje će polaznici moći primjenjivati u svakodnevnoj praksi kako bi unaprijedili odnos i olakšali rješavanje izazovnih situacija s kolegama/suradnicima koji pripadaju generaciji Z. A ukoliko i sami pripadate ovoj generaciji, nadamo se da ćete kroz trening osvijestiti neke vlastite obrasce i specifičnosti svoje generacije, te da ćete se na taj način ubuduće lakše uskladiti i surađivati s pripadnicima drugih generacija.

 

Metode rada:

Metode rada uključuju interaktivno prezentiranje, demonstracije, učenje po modelu i učenje temeljeno na iznošenju osobnog iskustva, praktične vježbe, diskusije, individualni i grupni rad.

 

SADRŽAJ I RASPORED

Karakteristike generacije Z

  • Kako se definira generacija i koje su osnove značajke pojedine generacije (X, Y, Z, α)
  • Generacija Z u odnosu na druge generacije
  • Prednosti i izazovi generacije Z

Praktične vježbe: Osobno iskustvo – case study

10:30 - 10:45    Stanka za kavu

Naši stavovi prema generaciji Z

  • Važnost stavova
  • Predrasude o generaciji Z
  • Kako savladati eventualne predrasude

Praktične vježbe: Detektiraj svoje predrasude - upitnik

12:15 - 13:15    Stanka za ručak

Kako surađivati s pripadnicima generacije Z

  • Specifičnosti komunikacije s generacijom Z
  • Što možemo naučiti od generacije Z
  • Izgradnja odnosa i razvoj razumijevanja

14:45 - 15:00    Stanka za kavu

Praktične vježbe: Izrada akcijskog plana

 
Boris Balent
 

Dr.sc. Boris Balent, mag. psych., diplomirao je psihologiju na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a doktorirao na Kineziološkom fakultetu na temu Misaonog postava (mindset). Više od 15 godina radi kao konzultant na poslovima procjene i selekcije zaposlenika, edukacijama, coachingu i razvoju HR sustava. Osmislio je i održao niz treninga iz područja mekih vještina: komunikacijske vještine, upravljanje konfliktima, upravljanje stresom, leadership, motivacija i sl. Vodio je mnoge projekte u domeni ljudskih potencijala i sportske psihologije. Kao vanjski suradnik na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, Kineziološkom fakultetu, Hrvatskim studijima, Univerzi na Primorskem, predavao je Komunikacijske vještine, Psihološke tehnike u praksi i Sportsku psihologiju. Vanjski je suradnik University of Coventry iz Engleske. Stalno se usavršava, a jedno od njih je i doškolovanje iz kognitivno-bihevioralne terapije te edukacija za trenere (Train the trainer, Systemic Gestalt Coaching i sl.). Autor je dvije knjige i mnogih stručnih i znanstvenih  članaka. Također radi i kao sportski psiholog u području psihološke pripreme profesionalnih i vrhunskih sportaša i timova. Psiholog je u GNK Dinamo Zagreb gdje je postavljao sustav psihološke pripreme, a osobno je zadužen za psihološku pripremu prve momčadi kluba.

 
 
 
PRIJAVNICA
300,00 EUR + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2025. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2025. godinu