Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 23.05.2024.  -  Petak, 24.05.2024.
Rovinj
Rok za prijavu:
Utorak, 21.05.2024.
 
CONTROLLING DAYS 2024, 23.-24.05.2024., Rovinj, hotel Lone

Međunarodni kontroling događaj na hrvatskom jeziku uz simultani prijevod na engleski jezik.

Program na engleskom jeziku pogledajte ovdje.

  

Strategija i transformacija

Kroz integraciju strategije i transformacije, organizacije mogu ostvariti održiv rast i konkurentsku prednost u dinamičnom poslovnom okruženju.
Transformacija strategije podrazumijeva promjene u dugoročnom planiranju aktivnosti organizacije radi prilagođavanja novim poslovnim izazovima.

 
1. DAN 23.05.2024.   RADIONICE
 
 
  10:00 – 17:30
 
 
  20:00 – 00:00

         Controlling Days Party 
         Kantinon Tavern, Maistra

            

 
 
2. DAN 24.05.2024.   15. KONTROLING KONFERENCIJA: STRATEGIJA I TRANSFORMACIJA
 
 
09:00-09:30   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:30-09:45   Otvaranje konferencije
 
 
09:45-11:15   OD TRANSFORMACIJE DO INOVACIJE
 

Strateška transformacija portfelja poslova/poduzeća

Mr. sc. Hrvoje Patajac, Direktor kontrolinga

Adris grupa

  • Kako izabrati poslove kao ulagač u Hrvatskoj i koje ulagačke kriterije primijeniti?
  • Kako ostati konkurentan u tradicionalnim industrijama?
  • Kako upravljati portfeljem različitih poslova?
  • Kako mjeriti uspješnost ulaganja u odabrane poslove?
  • Uz odgovore na spomenuta pitanja prezentacija će prikazati transformaciju Adrisovog portfelja poslova u posljednjih dvadesetak godina
 

From a local sparkling wine house to global market leadership - Transforming business by Mergers & Innovations

Dr. Andreas Brokemper, CEO

Henkell Freixenet

  • Roadmap over 2 decades of transforming business and culture
  • Mergers & Acquisitions as enablers for global growth
  • Role of Controlling in a global decrentralized framework with a clear global strategy
 
 
  Panel diskusija: Strategija inovacija

Moderatorica

Karolina Kristić, Chancellor and CFO

Frankfurt School of Finance & Management 

  • Anton Barbir, Group CFO, JGL  
  • Bojan Horvačić, CEO, Tehnika  
  • Anita Lacmanović, CEO, SAP Croatia 
  • Ivan Paić, Član Uprave, Končar Grupa 
  • Marko Njavro, Group COO, Franck  
 
 
11:15-11:45   Pauza za kavu

Sponzorirano od Maistra d.d.

 
 
11:45-13:15   RAZVOJ STRATEGIJE: PRILAGODBA SUVREMENOJ POSLOVNOJ STVARNOSTI
 

Strategy Implementation: BSC and OKR as Success Factors

Prof. Dr. Ronald Gleich, Professor for Management Practice & Control

 Frankfurt School of Finance & Management

  • Main mistakes in Strategy Implementation
  • „Traditional“ approach to avoid the mistakes: Implementation with BSC
  • New approach to avoid the mistakes: Implementation with OKR
  • Innovative approach: combination of BSC and OKR
 

Mastering Strategic Transformation of Controlling

Prof. Dr. Lukas Löhlein, Director I Institute of Management Accounting and Control (IMC)


WHU - Otto Beisheim School of Management

  • Contemporary strategic challenges for Controlling
  • Implication for the role, function and understanding of the Controller 
  • Unintended consequences and how to avoid them
  • Key success factors for successful transformation 
 

Digitally Transforming the Strategy Planning Process

Dr. Kim Louisa Dillenberger, Vice Academic Director, Centre for Performance Management & Controlling

Frankfurt School of Finance & Management

  • Spot the discrepancy between visions and actions in the planning process
  • Understand the ambidexterity in the planning challenge
  • Explore an new approach for the planning transformation
 
 
13:15-14:30   Pauza za ručak
 
 
14:30 – 16:15   STRATEŠKI FOKUS: ŠTO JE ZAPRAVO VAŽNO U POSLOVNOJ PRAKSI

Korporativna strategija u praksi

Marko Kufrin, Izvršni direktor strategije i marketinga

 Atlantic Grupa

  • Uloga korporativne strategije u poslovanju
  • Ključni faktori za uspješnu izvedbu strategije 
  • Što, kako i kada mjeriti kada govorimo o strategiji
 

ESG integration - Moving beyond a checkmark to a core element of corporate strategy

Prof. Dr. Mike Schulze, Vice President for Research & Practice Transfer

CBS International Business School

  • Defining ESG: Environmental, Social, and Governance factors
  • Why ESG integration matters: Beyond compliance and reputation management
  • ESG Materiality Assessment: Identifying strategy-relevant ESG issues
  • Aligning ESG goals with overall business strategy
  • ESG Metrics and Key Performance Indicators (KPIs)
 

Big Data as Game Changer - Use it or Lose it!

Nils Gimpl, Research Assistant, Centre for Performance Management & Controlling

Frankfurt School of Finance & Management

  • (Big) Data can give firms a competitive edge in aligning their strategy by making decisions facts and not gut feeling
  • (Big) Data is everywhere nowadays but has to be used
  • Why good data-driven decision making is the new gold standard of decision making in firms
  • Why bad data-driven decision making just make things worse
 
 
  Panel diskusija: Strategija upravljanja ljudskim potencijalima

Moderator

Mario Grilc, Consultant to Minister, Ministry of Innovation and Growth, Bulgaria, Senior Advisor, Mentmove

  • Ivan Bartulović, Član Uprave i glavni direktor za ljudske resurse, Hrvatski Telekom / Deutsche Telekom 
  • Ivan Bilać, Direktor odjela za ljudske potencijale, Adris grupa 
  • Romina Ivančić Maćešić, Direktorica odjela za ljudske potencijale, Coca-Cola HBC Croatia   
  • Nataša Odak, Menadžerica odjela za razvoja ljudskih resursa, dm-drogerie markt Croatia  
  • Blagica Petrovac Šikić, Viša direktorica Ljudskih potencijala, Pliva
 
 
16:15 - 16:30   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava

Napomene:

Organizator zadržava pravo izmjene rasporeda i sadržaja konferencije.

Konferencija je javan događaj te će se snimati i fotografirati. Prijavom na konferenciju suglasni ste da Vas se smije snimati i fotografirati. Također, suglasni ste da sav materijal s konferencije smije biti globalno korišten u promidžbene svrhe konferencije.

 
 
  PARTNERI I SPONZORI

                          

 
 
 
  PONUDA SMJEŠTAJA

Za sve sudionike naših događaja, uz obvezno korištenje promo koda PU2024 prilikom rezervacije*, osigurani su u dolje navedenim hotelima cijene po osobi za noć**:

Hotel Eden

  • 1 ili 2 noćenja - 190,00 EUR

  • 3 noćenja - 150,00 EUR

Hotel Lone

  • 1 ili 2 noćenja - 260,00 EUR

  • 3 noćenja - 210,00 EUR

Hotel Monte Mulini

  • 1 ili više noćenja - 280,00 EUR

Grand Park hotel Rovinj

  • 1 ili više noćenja -  370,00 EUR

Napomene:

* promo kod aktivan je od 21.12.2023. do trenutka dok ima slobodnih smještajnih kapaciteta u navedenim hotelima (kontakt za informacije: hello@maistra.hr, 052/800250)

** promo kod vrijedi za online rezervacije u razdoblju od 22.- 25.05.2024. za sve navedene hotele, a dodatno do 26.05.2024. za hotele Lone i Eden

 

Svoju prijavu na CONTROLLING DAYS 2024 u Rovinju, možete napraviti i putem QR koda ili Obrasca za prijavu:

                                      

 
 
Hrvoje Patajac
 

Mr. sc. Hrvoje Patajac je direktor kontrolinga Adris grupe. Glavni zadatak mu je implementacija kontrolinga na razini grupe te podrška taktičkom i strateškom odlučivanju. U Adrisov tim došao je 2003., a prije toga radio je u Nexe Grupi i zagrebačkoj Farmaciji na poslovima voditelja kontrolinga. Prvo radno iskustvo vezano mu je za IT sektor i tvrtku MIPS gdje je radio na brojnim razvojnim projektima. Član je nadzornog odbora u nekoliko tvrtki: Adris grupa d.d. Rovinj, Cromaris d.d. Zadar, Maistra d.d. Rovinj, Croatia osiguranje d.d. Zagreb. Diplomirao je 1995. na Fakultetu elektrotehnike i računarstva. Završio je studij poslovnog upravljanja Diploma Study in Management na istom fakultetu. Magistrirao je 2002. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na smjeru ”Financije poduzeća”.

Andreas Brokemper
 

Dr. Andreas Brokemper, after studying business administration in Paderborn, he worked as a research assistant under Prof. Péter Horváth in Stuttgart while completing his doctorate thesis at the University of Stuttgart. In 1998 he joined Dr. August Oetker KG in Bielefeld, Holding of the Oetker-Group. 2002 he moved to Henkell & Söhnlein Sektkellereien KG as Chief Financial Officer. 2013 he was appointed Chief Executive Officer of the Henkell-Group. Since 2021 Dr. Andreas Brokemper today is the Chairman of the Executive Committee of Henkell Freixenet and a member of the Executive Board of Geschwister Oetker Beteiligungen

Karolina Kristic
 

Karolina Kristić is Chancellor and CFO of Frankfurt School of Finance & Management. In this capacity, she is in charge of all financial and M&A activities of the entire Frankfurt School Group which, in addition to the business school, includes the Frankfurt School Foundation and subsidiary companies of Frankfurt School. Aside from responsibilities related to finance, controlling and risk management, Ms Kristic also oversees Human Resources and Facility Management. She was instrumental in supervising the entire financial planning of Frankfurt School’s new campus, a multi-million euro project that spanned over 5 years.

Ms Kristic joined Frankfurt School in 2009. In her earlier career, she held several positions as financial controller and group accountant, amongst others in consulting firms and the automotive industry. She is both a tax and accounting specialist, and holds an Executive Master of Business Administration from Ashridge Business School.

Anton Barbir
 

Anton Barbir, izvršni je direktor za financije u JGL d.d. (Jadran Galenski Laboratorij d.d.). Visoko motivirani financijski stručnjak s jakom poslovnom oštroumnošću za FMCG i farmaceutsku industriju, Korporativne financije i financijske zajedničke usluge. Ima više od 20 godina naprednog iskustva u korporativnim financijama, financijskom nadzoru, operativnim financijama, M&A, kao i pravljanje SAP projektima. Ima veliko iskustvo u organizaciji i kontroli proračuna, uspješna postignuća u vođenju financija društva i radu u koordinaciji s upravom direktora za povećanje uspjeha tvrtke. Stručnjak za administrativnu koordinaciju, poboljšanje procesa, vodstvo i financijsko savjetovanje, ima sposobnost usmjeravanja učinkovite komunikacije s ključnim klijentima i dionicima.

Bojan Horvačić
 

Bojan Horvačić, završio je svoje obrazovanje na Sveučilištu za znanost i tehnologiju u Pekingu i od tada je imao mnoge uloge u kojima je pomagao svojim poslodavcima u izgradnji pozitivnog korporativnog imidža uspostavljanjem i održavanjem široke kooperativne mreže partnerstava. Njegov rad vidljiv je u raznim tvrtkama u kojima je radio kao što su Smart Solutions doo, INPASIA, Konzum d.d. te Kinesko poslovno udruženje jugoistočne Europe. Trenutno radi u Tehnici d.d. kao CEO koji je posvećen dosljednom stvaranju visokih standarda rada.

Anita Lacmanović
 

Anita Lacmanović provela je preko 30 godina u Beču. Upravo je tamo započela svoju profesionalnu karijeru, i to u tvrtki Hewlett Packard Austria. Nakon što se vratila u Hrvatsku, dodatno se specijalizirala za online poslovanje. Tako je 12 godina provela na različitim vodećim pozicijama u području e-trgovine. U njezinom ćete životopisu tako naći velika poduzeća poput eKupi i Fortenova grupe. Kao svoj fokus ističe rast i razvoj velikih online tvrtki, a prioritizira maksimiziranje dobiti, optimizaciju troškova, kao i visoku operativnu učinkovitost. Cilj je jasan i jednostavan: rezultati. Njezin čvrst i odlučan mindset ju je 2017. doveo u SAP Hrvatska. Preuzela je poziciju Head of Customer Experience za SAP SEE, a danas je generalna direktorica SAP Hrvatska. Uvela je nove strategije vođenja i poslovanja s fokusom na prelazak korisnika na cloud rješenja.

Ivan Paić
 

Ivan Paić, diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, a tijekom bogate profesionalne karijere, uz stručne prakse u Japanu i Norveškoj, usavršavao se na teme vođenja ljudi, povećanja učinkovitosti prodajnih timova, digitalne transformacije i održivog razvoja. Izvanredni je profesor Digitalne transformacije na Swiss School of Business and Management Geneva u Zagrebu. Poslovnu karijeru započeo je 2003. godine u KONČAR – Mjernim transformatorima kao stipendist u projektnom odjelu te kasnije kao voditelj R&D projekata. U međunarodnu tvrtku Schneider Electric odlazi 2008. godine na poziciju Product managera za srednjenaponsku i niskonaponsku opremu. U 2011. godini preuzima funkciju Operational Marketing direktora za korisnički softver u Grenobleu, u Francuskoj, te se nakon više od tri godine vraća u Zagreb na poziciju Country General Managera za područje Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Od 2020. godine do imenovanja na mjesto člana Uprave KONČARA boravi u Dubaiju, u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na već prije spomenutoj poziciji potpredsjednika u Schneider Electricu. U Upravu KONČARA dolazi s pozicije potpredsjednika u Schneider Electricu zaduženog za projektnu prodaju na svjetskoj razini. 

Marko Njavro
 

Marko Njavro, MBA, je izvršni direktor za operativno poslovanje Grupe (COO) Franck d.d., Zagreb. Ima preko 20 godina iskustva u FMCG-u, uključujući 7 godina međunarodnog iskustva. Trenutačno vodi posao s više od 500 ljudi  oslanjajući se na komercijalno iskustvo s izvrsnim organizacijskim i ljudskim vještinama. Stekao je uspješna iskustva na različitim funkcijama u Zagreb Brewery Plc., Starbev Croatia, Molson Coors  te Atlantic Grupi. Najnovija postignuća su mu isporuka najboljih financijskih rezultata ikada za Molson Coors Hrvatska u 2018., i na metrici Topline i Bottom line, kao i dvoznamenkasti rast Topline i Bottom line Atlantic Štarka.

Prof. Dr. Ronald Gleich
 

Prof. Dr. Ronald Gleich has been Professor for Management Practice and Control and Academic Director Center for Performance Management & Controlling at the Frankfurt School of Finance and Management since August 2020. His research focuses on current and practically relevant issues of controlling, innovation management and performance measurement. He is the author of one of the leading controlling textbooks in the German-speaking world (Controlling, 14th edition, together with P. Horváth/M. Seiter at Vahlen-Verlag), co-editor of the Controlling-Berater (Haufe-Verlag) and co-director of the ICV-Ideenwerkstatt, the think tank of the international Controller Association. He also advises and controls leading German companies, especially in the manufacturing industry. After an apprenticeship as a banker and the study of technically-oriented business administration in Stuttgart, he also received his doctorate and habilitation at the University of Stuttgart. After a deputy professorship at the University of Hohenheim, Mr. Gleich was Professor of Industrial Management at EBS University from 2003 to July 2020, where he also held various management positions. Mr. Gleich was also a partner in the management consultancy Horváth & Partners from 2001-2005 and managing partner and shareholder of the Horváth Academy from 2012-2018.

Lukas Löhlein
 

Lukas Löhlein, is a Professor of Management Accounting and Control at WHU – Otto Beisheim School of Management and Director of the Institute of Management Accounting and Control (IMC). The IMC is a leading think tank on Controlling & Strategy Execution. He teaches courses on Management Accounting & Control and Strategy at both the graduate and executive levels. In his research, he adopts an interdisciplinary perspective to provide an in-depth analysis of questions related to management control, the effects of digitalisation and organisational transformation. His research has been published in international leading academic journals of Controlling.

Kim Louisa Dillenberger
 

Dr. Kim Louisa Dillenberger, acts as transformation expert at the intersection of academia and practice. She functions as driving force for organizational transformation as researcher, lecturer, key note speaker and consultant. Based on her scientific projects Dr. Dillenberger generates and transfers knowledge on organizational change, routines, improvisation and learning. As Vice Academic Director at the Centre of Performance Management & Controlling of Frankfurt School of Finance & Management she is particularly dedicated to shaping the future of corporate management. Dr. Dillenberger holds a PhD in business administration and builds on her business psychology studies as well as her practice experience in training and change management on global transformation programs. All in all, Dr. Dillenberger stands for a mind and action shift in dynamic times.

Marko Kufrin
 

Marko Kufrin, izvršni je direktor strategije i marketinga s 15 godina radnog iskustva, zaposlen u Atlantic Grupi, FMCG tvrtki s vodećim portfeljem brendova hrane i pića u jugoistočnoj Europi.  Trenutno je u dvojnoj ulozi odgovoran za cjelokupnu korporativnu strategiju tvrtke i za opće upravljanje jedinicom posvećenoj stvaranju novih poduzeća.

Prof. Dr. Mike Schulze
 

Prof. Dr. Mike Schulze is Vice President for Research and Professor of Controlling, Accounting and Financial Management at CBS International Business School in Mainz, Germany. He is also a senior research fellow and lecturer at the EBS Universität für Wirtschaft und Recht and a lecturer in the area of executive education at the Frankfurt School of Finance and Management. Recently he also took over the function as an Honorary Professor-in-Residence for the Institute of Management Accountants (IMA) in Europe. His current research and consulting activities focus on trends and developments in the CFO area, the digitalization of the controlling function and corporate sustainability performance management. Prof. Schulze served as an officer in the German Federal Armed Forces and worked within the Finance function at Ford Motor Company in Cologne as well as a seminar manager at Horváth Academy, the formerly training division of Horváth & Partners Management Consultants.

Nils Gimpl
 

Nils Gimpl, PhD Student, being educated in Nuremberg Institute of Technology Georg Simon Ohm, and Düsseldorf University of Applied Sciences, he developed numerous skills in areas of business administration and analytics. Since 2017, he has been improving his skills in two major companies, Siemens AG and Robert Bosch GmbH. He has also been part of Working Student Management Consulting in Horvath while from 2021, Mr. Gimpl has been Research Assistant in Frankfurt School of Finance & Management. His career has been marked with various publications and teaching experience.

Mario Grilc,MBA
 

Mario Grilc, MBA, je Senior Consultant/Coach i ima bogato profesionalno iskustvo provedeno u dinamičkim okruženjima unutar kojih je imao brojne prilike graditi kompetencije vođenja i upravljanja različitim timovima. Kontinuirana edukacija i profesionalno usavršavanje, doveli su ga do statusa jednog od najboljih coaching trenera za osobni i poslovni razvoj u Hrvatskoj i Regiji. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta svoju ljubav prema razvoju ljudi proširuje kroz završetak psihoterapijskog studija u Beču, certificiranje za NLP trenera u Atlanti te završetak MBA studija na IECD Bled. Najveća strast mu je pronalazak novih načina za razvoj osnaženih i angažiranih timova s naglaskom na njegov najdraži pojam: osobnu odgovornost. Specijaliziran za Customer Experience, Leadership & Empowerment.

Ivan Bartulović
 

Ivan Bartulović, član je Uprave i glavni direktor za ljudske resurse (CHRO) u Hrvatski Telekom d.d. MBA studij završava 2016. na HHL Leipzig Graduate School of Management u Njemačkoj te iste godine i EADA Business School u Španjolskoj. Tijekom MBA-a studirao je i na Georgetown University (2016.) u SAD-u te Lingnan University u Kini. Dodatno se usavršavao na Harvard Business School (2014.) na kojoj je specijalizirao područja upravljanja poslovnim transformacijama. Karijeru je 2004. godine započeo na poslovima financijskog savjetovanja u Privrednoj banci Zagreb, članici INTESA SANPAOLO BANK Grupe. Od 2010. godine bio je član Uprave i izvršni direktor za strateško upravljanje ljudskim potencijalima u CEMEX grupi, za njihove operacije u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji. Od 2016. godine do dolaska u HT 2019. godine bio je u A1 Grupi kao član Leadership tima i glavni direktor za ljudske potencijale i korporativne komunikacije za poslovne segmente u Hrvatskoj i Makedoniji. 

Ivan Bilać
 

Ivan Bilać, direktor je upravljanja ljudskim potencijalima u Adris grupi s glavnim fokusom na strategiju, upravljanje talentima te planiranje nasljeđivanja kroz sva poslovna područja unutar grupe. Posjeduje bogato internacionalno iskustvo koje je stjecao kroz globalnu multinacionalnu kompaniju kao i iskustvo iz različitih industrija. Kroz karijeru se osim upravljanja ljudskim potencijalima bavio i poslovnom stranom tako da posjeduje i iskustvo vođenja poslovanja. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2006. godine., te se kroz sve godine rada dodatno usavršavao pohađanjem velikog broja edukacija i seminara.

Romina Ivančić Maćešić
 

Romina Ivančić Maćešić, direktorica je odjela za ljudske potencijale u Coca-Cola Hellenic. Diplomirani je psiholog s višegodišnjim iskustvom u upravljanju ljudskim potencijalima i prodaji. Karijeru je započela u Addiko banci, a kasnije je prešla u A1 Telekom. Od 2014. godine radila je u Lidlu Hrvatska kao voditeljica razvoja zaposlenika te napredovala do pozicije direktorice Odjela ljudskih resursa. Zatim se pridružila Heinekenu Hrvatska kao direktorica Odjela za ljudske resurse, da bi na kraju prešla na novu ulogu u drugom odjelu kao direktorica Odjela prodaje. Tijekom svoje karijere pokrivala je širok raspon funkcija u području ljudskih potencijala – od regrutacije i izgradnje renomiranog poslodavca (employer branding), preko upravljanja talentima i razvoja ljudi, do područja naknada i beneficija, poslovne transformacije i organizacijski dizajn, kako na operativnoj tako i na strateškoj razini. Radeći u četiri različite industrije, vodeći ljudske resurse i prodajne timove, stekla je dublje uvide i dragocjena iskustva o poslovnim i organizacijskim izazovima kompanija u dinamičnim, zahtjevnim okruženjima koja se neprestano mijenjaju.Također posjeduje i diplomu Executive coachinga.

Nataša Odak
 

Nataša Odak, Menadžerica je odjela za razvoja ljudskih resursa u dm-drogerie markt d.o.o. s dugogodišnjim iskustvom na području upravljanja ljudskih resursa. Zadužena je za područja Kultura&razvoj i Employer branding&Recruiting. Uz nacionalne projekte, zadužena je i za internacionalne projekte kao što je područje zdravlja djelatnika s ciljem poticanja djelatnika na razvijanje zdravih navika. Uz navedeno aktivno vodi interne radionice povezane s organizacijskom kulturom dm-a, kao i osobnim razvojem. Certificirani je NLP Practitioner & Business Coach.

Blagica Petrovac Šikić
 

Blagica Petrovac Šikić s više od 20 godina relevantnog  iskustva radi kao Viša direktorica ljudskih potencijala  u PLIVI, članici Teva grupe, a njezina je odgovornost  zapošljavanje, upravljanje talentima, nagrađivanja, organizacijska klima i kultura, motivacija i zdravlje zaposlenika za Hrvatsku i zemlje južne i istočne Europe. Karijeru je započela u PLIVI gdje je stekla bogato iskustvo u internacionalnom okruženju. Od početka svoje karijere surađivala je s više zemalja na procesima vezanim za upravljanje ljudskim potencijalima.  Vremenom je svoje znanje produbljivala kroz edukacije i poslovno iskustvo posebice u području izgradnje timova, upravljanja nagrađivanjem zaposlenih, razvoj talenata kroz edukaciju kao i razvoj menadžmenta i organizacije, angažman zaposlenika kroz holističku izgradnju zdravog radnog mjesta i dobrobiti zaposlenika kao i pozitivne kulture i iskustava zaposlenika. U karijeri je sudjelovala u brojnim internacionalnim projektima te posjeduje bogato  iskustvo  vezano za podršku poslovanju kod pripajanja novih kompanija, podršku kod reorganizacija poslovanja, restrukturiranja i izgradnje pojedinih odjela u cilju povećanja efikasnosti ukupne organizacije i razvoja ljudskih potencijala.

 

MODERATOR:

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

 
 
 
PRIJAVNICA
850,00 EUR + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2024. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2024. godinu