6. Menadžerska konferencija: HRM by Numbers
Petak, 28.03.2025.
Hotel Zonar Zagreb
Utorak, 25.03.2025.

Ranom prijavom do 10.02.2025. ostvarujete popust od:
10% za 1 prijavljenog polaznika,
15% za 2 prijavljena polaznika,
20% za 3 i više prijavljenih polaznika.
Iskoristite priliku prijaviti se po posebnim pogodnostima
i pridružite nam se na konferenciji!
U vrijeme kada podaci postaju glavna podloga za donošenje odluka, HR više nije samo potporna funkcija, nego ključni strateški partner u poslovanju.
Na ovoj konferenciji govori se o konkretnim alatima, metodama i inspirativnim primjerima iz prakse kako HR može aktivno oblikovati korporativnu strategiju kroz brojke, metrike i analitiku.
Od integracije HR-a u poslovne ciljeve pomoću BSC-a i OKR-a, preko mjerenja angažiranosti zaposlenika do utjecaja digitalne transformacije na HR, vodeći stručnjaci i panelisti iz poslovne prakse govorit će o najnovijim trendovima i najboljim praksama.
Praktična predavanja i dinamične panel diskusije omogućit će sudionicima da steknu primjenjiva znanja i povežu se s kolegama iz industrije.
Program je u izradi....

Kvantitativna integracija HR-a u poslovnu strategiju
Dr. sc. Mladen Meter, Certified OKR Practioner (C-OKRPTM) – OKR Coach
Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje
- Razumijevanje uloge HR-a kao strateškog partnera
- Primjena Balanced Scorecarda (BSC) za povezivanje HR-a sa strategijom
- Korištenje strateških mapa za vizualizaciju povezanosti ciljeva
- Integracija BSC, KPI-eva i OKR metode na primjeru HR-a

LEGO® SERIOUS PLAY® radionica: Vizualizacija doprinosa HR-a ostvarenju poslovne strategije
Dr. sc. Mladen Meter, Certified LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitator
Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje
- Pitanje (Question): Kako HR doprinosi ostvarivanju ciljeva u svakoj od četiri perspektive BSC-a?
- Stvaranje odgovora (Build the answer): Individualna izgradnja i prezentiranje modela
- Ispričajte i podijelite priču (Tell & share the story): Grupna izgradnja i prezentiranje strateške mape
- Promišljajte i učite (Reflect & learn): Primjena naučenog za stvarne HR projekte u praksi
Moderatorica
Mojca Domiter, People and Culture Senior Executive Director, Atlantic Grupa
- Maja Crnjak, Head of Human Resources, Erste Bank Croatia
- Bruna Kostelac Košir, Chief People Officer, Mplus Group
- Marija Felkel, Adriatic Cluster HR Director, Nomad Foods
- Tanja Bulbuk Jergović, VP of Human Resources, Infinum

Kako financijska pismenost pomaže HR-u u stvaranju angažiranih i zadovoljnih zaposlenika?
Radojka Hainski, Predsjednica Uprave
CROATIA osiguranje mirovinsko društvo za upravljanje dobrovoljnim mirovinskim fondom d.o.o.
- Razumijevanje brojki: Zašto je financijska pismenost ključna za HR?
- Od troška do ulaganja: Kako optimizirati benefite za maksimalni učinak?
- Mjerljiv angažman: Kako pretočiti zadovoljstvo zaposlenika u poslovni uspjeh?
Moderator
Tome Barić, Human Resources Director, INA Group
- Nataša Odak, HR Manager, dm-drogerie markt Croatia
- Marina Regjo, Group Human Resources Director, Jamnica plus
- Martina Slunjski, Human Resources Director, Holcim Croatia
- Ana Brčina, HR Manager, Generali osiguranje
Moderator
Ivan Paić, Član Uprave, Končar Grupa
-
Tina Turk Lupieri, Human Resources Director, Maistra Hospitality Group (Adris Group)
Moderator
Ivan Bilać, Human Resources Director, Adris grupa d.d.
Napomene:
Organizator zadržava pravo izmjene rasporeda i sadržaja konferencije.
Konferencija je javan događaj te će se snimati i fotografirati. Prijavom na konferenciju suglasni ste da Vas se smije snimati i fotografirati. Također, suglasni ste da sav materijal s konferencije smije biti globalno korišten u promidžbene svrhe konferencije.

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali, Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein, koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Mojca Domiter is a forward-thinking executive with over two decades of professional experience across diverse industries, including Fast Moving Consumer Goods, Pharmaceuticals, Telecom and Hospitality. Her expertise spans various functions, including Sales, Customer Relationship Management, HR and Customer Care. Notably she has dedicated majority of that time to the field of Human capital management, where she excels in developing and aligning comprehensive people strategies and implementing pivotal processes across the entire employee journey. Mojca holds a degree in psychology from the University of Rijeka and has further honed her skills through EMBA studies at Cotrugli Business School in Zagreb. Currently, Mojca leads People & Culture function in Atlantic Grupa, one of the leading FMCG companies in SEE regions, with a range of famous brands that hold leadership positions in their respective markets with more than 5300 employees on 8 markets. She is passionate about lot of things alongside her job, including her family, her dog, dancing, reading, green tea and black chocolate.

Maja Crnjak, diplomirala je Business Administration u Heidelbergu, a MBA završila u Londonu i Heidelbergu. Karijeru započinje 1997. godine u konzultantskoj kući Ernst & Young Management Consulting, a od 2000. radi u telekomu gdje obnaša više funkcija. 2005. godine prelazi u Erste & Steiermärkische Bank d.d na mjesto direktorice Sektora ljudskih potencijala gdje radi i danas. U tom periodu 2 godine provodi u Erste Group Bank AG u Beču na funkciji Head of Competency and Performance Management gdje je odgovorna za uspostavu procesa upravljanja učinkom za cijelu Erste Grupu. U međuvremenu je završila magisterij znanosti na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te razvojne programe Top Executive Development program i IESE Senior Leadership Development Program.

Marija Felkel, ističe se kao uspješna direktorica ljudskih resursa, s više od dva desetljeća međunarodnog iskustva u različitim vodećim ulogama u visokotehnološkim i inovativnim industrijama. Kao direktorica ljudskih resursa Adriatic Clustera u Nomad Foodsu, pokazala je svoju sposobnost u upravljanju timovima ljudskih resursa i predvođenju strateških projekata koji naglašavaju organizacijski razvoj, transformaciju, rast i kulturološke promjene. Njezina obrazovna pozadina jednako je impresivna, jer posjeduje magisterij prava (LLM) s Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Bogato iskustvo, zajedno s njezinim dinamičnim pristupom ljudskim resursima, pozicionira je kao značajnog suradnika na ovom području. Poznata je po svojoj sposobnosti da izazove konvencionalnu praksu ljudskih resursa, vješto snalazeći se i prilagođavajući se poslovnom svijetu koji se stalno mijenja.

Tanja Bulbuk Jergović, bacc. psych. započela je karijeru u agenciji za zapošljavanje gdje je upoznala različite industrije, procese zapošljavnja i selekcijske metode. Nakon toga, zaposlila se u Infinumu kao prva osoba u HR-u i četrdeseti zaposlenik u tvrtki. Danas je Potpredsjednica odjela ljudskih potencijala. Već jedanaestu godinu raste zajedno s kompanijom, pa tako HR tim danas broji preko 20 ljudi, tvrtka preko 380, te tvrtka posluje na 6 različitih lokacija na svijetu. Tanja je postavila temelje rada odjela ljudskih potencijala, kao i employer brand koji danas živi i razvija se kroz zajednički rad s odjelom marketinga.
Posebno je ponosna na nagradu Najboljeg poslodavca koju Infinum dobiva već osmu godinu, te na aktivnu suradnju s HR zajednicom. Tanja voli sudjelovati na panelima i konferencijama te dijeliti svoje iskustvo i dobre prakse koje Infinum provodi, a za koje je dvostruko nagrađen nagradom Najbolje HR prakse.

Radojka Hainski direktorica je CROATIA osiguranje mirovinskog društva. Diplomirala je matematiku na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu i na početku karijere radi na poslovima IT-a. U Raiffeisen mirovinskom za upravljanje dobrovoljnim fondovima radila je kao direktor direkcije upravljanja fondovima i registrom članova. U CROATIA osiguranje mirovinskom društvu prvo radi na mjestu voditelja upravljanja imovinom i računovodstva, a od 2015. godine i kao jedini član uprave, direktor društva. Član je hrvatskog aktuarskog društva te sudjeluje u IAA Financial Risk Committee. Položila je za ovlaštenog aktuara u organizaciji PMF-u Zagrebu i u Hrvatskog aktuarskog društva. U 2011. stječe profesionalnu titulu FRM (Financial Risk manager) u organizaciji svjetskog udruženja risk profesionalaca GARP.

Tome Barić, with over 17 years of extensive experience in human resources at INA and MOL Group, Tome took on the role of Human Resources Director for INA Group in 2024. In this position, he leads a team operating across four countries, supporting over 10,000 employees.
Tome joined the INA Group as an employee development expert, quickly progressing to HR partnering. Throughout his journey, he has held various senior leadership roles at INA and MOL Group, where he gained invaluable experience in strategic consulting and implementing innovative HR solutions. His expertise spans diverse sectors, including Exploration and Production, Retail, Industrial and Corporate Services, IT, and Functions.
A strong advocate for professional development and excellence, Tome has successfully completed the prestigious CIPD and SEED programs.
Nataša Odak, Menadžerica je odjela za razvoja ljudskih resursa u dm-drogerie markt d.o.o. s dugogodišnjim iskustvom na području upravljanja ljudskih resursa. Zadužena je za područja Kultura&razvoj i Employer branding&Recruiting. Uz nacionalne projekte, zadužena je i za internacionalne projekte kao što je područje zdravlja djelatnika s ciljem poticanja djelatnika na razvijanje zdravih navika. Uz navedeno aktivno vodi interne radionice povezane s organizacijskom kulturom dm-a, kao i osobnim razvojem. Certificirani je NLP Practitioner & Business Coach.

Ana Brčina, magistrirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, smjer Psihologija. Poslovnu karijeru započela je u agenciji za istraživanje tržišta, kao samostalni istraživač tržišta farmaceutike, nakon čega se od 2010. godine posvetila svijetu osiguranja i razvoju ljudskih potencijala.
Radila je u Basler osiguranju Zagreb, Uniqa osiguranju te je trenutno, zadnjih 5 godina, na poziciji Voditelja ljudskih potencijala (senior HR manager) u Generali osiguranju d.d. Aktivna u nizu regionalnih projekata usmjerenih ka osuvremenjivanju i digitalizaciji procesa i usluga unutar domene Ljudskih potencijala te naročito po pitanju edukacije zaposlenika.

Ivan Paić, diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, a tijekom bogate profesionalne karijere, uz stručne prakse u Japanu i Norveškoj, usavršavao se na teme vođenja ljudi, povećanja učinkovitosti prodajnih timova, digitalne transformacije i održivog razvoja. Izvanredni je profesor Digitalne transformacije na Swiss School of Business and Management Geneva u Zagrebu. Poslovnu karijeru započeo je 2003. godine u KONČAR – Mjernim transformatorima kao stipendist u projektnom odjelu te kasnije kao voditelj R&D projekata. U međunarodnu tvrtku Schneider Electric odlazi 2008. godine na poziciju Product managera za srednjenaponsku i niskonaponsku opremu. U 2011. godini preuzima funkciju Operational Marketing direktora za korisnički softver u Grenobleu, u Francuskoj, te se nakon više od tri godine vraća u Zagreb na poziciju Country General Managera za područje Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Od 2020. godine do imenovanja na mjesto člana Uprave KONČARA boravi u Dubaiju, u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na već prije spomenutoj poziciji potpredsjednika u Schneider Electricu. U Upravu KONČARA dolazi s pozicije potpredsjednika u Schneider Electricu zaduženog za projektnu prodaju na svjetskoj razini.

Ivan Bilać, direktor je upravljanja ljudskim potencijalima u Adris grupi s glavnim fokusom na strategiju, upravljanje talentima te planiranje nasljeđivanja kroz sva poslovna područja unutar grupe. Posjeduje bogato internacionalno iskustvo koje je stjecao kroz globalnu multinacionalnu kompaniju kao i iskustvo iz različitih industrija. Kroz karijeru se osim upravljanja ljudskim potencijalima bavio i poslovnom stranom tako da posjeduje i iskustvo vođenja poslovanja. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2006. godine., te se kroz sve godine rada dodatno usavršavao pohađanjem velikog broja edukacija i seminara.