Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 22.02.2024.  -  Četvrtak, 16.05.2024.
Zagreb
Rok za prijavu:
Ponedjeljak, 19.02.2024.
 
FINANCIJSKA AKADEMIJA Poslovna učinkovitost

► Opis:
Poseban program namijenjen edukaciji iz područja financija nazvan Financijska akademija Poslovna učinkovitost pruža sadašnjim i budućim polaznicima naših edukacijskih programa znanje visoke kvalitete kako bismo povećali njihovu poslovnu učinkovitost te na taj način osigurali ostvarenje njihovog poslovnog uspjeha. Financijska akademija još je jedan od uspješnih primjera naših nastojanja da ispunimo ambiciozne ciljeve koje smo si postavili.

► Ciljevi:
Sveobuhvatnost Akademije, iskusni stručnjaci iz poslovne prakse i praktičan pristup u njezinom izvođenju pružaju iznimnu priliku za suočavanje sa suvremenim profesionalnim izazovima kao i mogućnost za stjecanje novih iskustava i znanja potrebnih za ostvarenje ciljeva koji su ranije bili daleki i nedostižni. Edukacije se izvode u grupama s ograničenim brojem polaznika i sadržajno su koncipirane prema modelu specijalističkih radionica.

► Metode rada:
Radionice se izvode kroz primjere iz poslovne prakse i praktične vježbe većinom na modelima i simulacijama u Excel®-u, a u interakciji s trenerima i ostalim polaznicima čime je osigurana mogućnost da se stečeno znanje vrlo lako primijeni u svakodnevnoj poslovnoj praksi.

 ► Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu koji se žele upoznati sa značajem i praktičnim mogućnostima financija u unapređenju poslovanja, specijalistima u financijama, kontrolingu, menadžmentu, računovodstvu i internoj reviziji koji žele proširiti svoje znanje o financijama.

Kotizacija uključuje: materijale, certifikat Poslovne učinkovitosti o pohađanju stručnog usavršavanja, osvježenja tijekom pauze i ručak.

SADRŽAJ I RASPORED

  1. DAN: Financijski izvještaji, 
  2. DAN: Analiza financijskih izvještaja, 
  3. DAN: Ocjena boniteta, 
  4. DAN: Procesni model financija, 
  5. DAN: Upravljanje profitabilnošću
  6. DAN: Forenzička analiza, 
  7. DAN: Upravljanje financijskim rizicima, 
  8. DAN: Upravljanje potraživanjima, 
  9. DAN: Upravljanje obrtnim kapitalom, 
10. DAN: Upravljanje novčanim tokovima, 
11. DAN: Financijska matematika u Excel®-u, 
12. DAN: Procjena vrijednosti poduzeća,
13. DAN: Izrada studije o transfernim cijenama, 
14. DAN: Izrada investicijskog plana, 
15. DAN: Restrukturiranje poduzeća, 
 

Certifikacija:

Nakon završetka Financijske akademije, zainteresirani polaznici mogu se prijaviti za polaganje ispita za stjecanje certifikata:  CERTIFICIRANI FINANCIJSKI SPECIJALIST / CERTIFIED FINANCIAL SPECIALIST

Cijena certificiranja: 200 EUR + PDV

Vrijeme i mjesto održavanja:

22.02.-16.05.2024. godine u Zagrebu ili online

Rok za prijavu:

19.02.2024.



* mogućnost dodatnih popusta za više polaznika iz istog poduzeća i članove „CFM Cluba“.

 
Ozren Hudina
 

Ozren Hudina, mag. oec., MBA, financijski stručnjak i stručnjak za EU fondove sa preko 15 godina iskustva u korporativnom i investicijskom bankarstvu, konzultingu te savjetovanju vezanom uz EU fondove od čega 7 godina iskustva na rukovodećim pozicijama.Ključne kompetencije vezane su uz korporativne financije, kreditni rejting, financijsku analizu i due diligence, procjenu i upravljanje rizikom, uspostavu poslovnih procesa, restrukturiranje i upravljanje naplatom kao i za upravljanje poslovnim odnosima s korporativnim klijentima. Osim svoje bankarske i konzultantske karijere u posljednjih 8 godina, aktivno sudjeluje pripremim  investicijskih studija, izvodljivosti i Cost Benefiti Analiza (CBA), pripremi i provedbi EU projekata i tehničkoj pomoći javnim tijelima. Predavač je na nekoliko poslovnih škola na teme analize financijskih izvještaja, izrade poslovnih planova i investicijskih studija, upravljanja potraživanjima i lošim plasmanima, učinkovita naplata, prodajne i prezentacijske vještine, a od 2019. godine je i izvanredni predavač na Swiss School of Business and Management, Ženeva na njihovom EMBA programu. 

 

 

Hrvoje Mijić
 

Mr. sc. Hrvoje Mijić je financijski stručnjak s više od 20 godina iskustva u bankarskom i financijskom sektoru. Desetogodišnje radno iskustvo stekao je u Zagrebačkoj banci u odjelima upravljanja rizicima, organizacije i tehnologije, plana i analize, maloprodaje, razvoja proizvoda te na vođenju projekata. U Veneto banci je više od šest godina radio kao rukovoditelj Funkcije upravljanja rizicima i kao odgovorna osoba za funkciju kontrole rizika. Magistrirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2012. godine, na studiju financija i bankarstva, s temom Model za upravljanje rizicima štednih banaka u Republici Hrvatskoj. Ključna područja stručnosti uključuju: upravljanje rizicima i kontrolu, politike upravljanja rizicima, redizajn procesa, planiranje rizika i kapitala, izvješćivanje o rizicima, financijsko planiranje i modeliranje. Iskustvo je nadogradio brojnim edukacijama iz područja rizika i financija te njihovom primjenom u praksi. Trenutačno prolazi izobrazbu kao kandidat za poslove stalnog sudskog vještaka za ekonomsko-financijsko poslovanje. 

Marko Bolanča
 

Marko Bolanča, dipl. oec., praktičar je u primjeni derivatnih instrumenata u svrhu zaštite od tržišnih rizika i poslova s dužničkim vrijednosnim papirima na tržištu kapitala. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2003. i radno iskustvo stjecao na raznim poslovima unutar odjela Riznice. Zaposlen je na funkciji izvršnog direktora Upravljanja bilancom i riznica unutar Addiko Bank d.d. U svom  dosadašnjem radu bio je posvećen aktivnom trgovanju vrijednosnim papirima i kamatnim derivatima za knjigu banke, izdavanju dužničkih vrijednosnih papira za banku i klijente, upravljanju gotovinom i uvođenju novih proizvoda za banku. Ima položen ispit za obavljanje poslova investicijskog savjetnika te je sudjelovao na međunarodnim seminarima u organizaciji Euromoney-a, Amsterdam Institute of Finance-a i Finance Trainer-a.

Petra Popek Biškupec
 

Dr. sc. Petra Popek Biškupec, završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu 2004. godine, nakon čega se zapošljava u privatnom sektoru gdje stječe profesionalno iskustvo. Za potrebe dodatnog usavršavanja, 2010. godine završila je poslijediplomski specijalistički studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a 2014. godine doktorirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer financije. 2011. godine zapošljava se na visokoškolskoj instituciji gdje je obnašala funkciju prodekanice za razvoj i poslovanje. Obavljajući upravljačke funkcije u području razvoja poslovanja, stekla je iskustvo u implementaciji sustava osiguranja kvalitete te upravljanja poslovnim procesima na strateškoj i operativnoj razini. Tijekom svog profesionalnog rada bavi se unapređenjem poslovnih procesa temeljenih na ključnim pokazateljima uspješnosti, implementaciji instrumenata strateškog i operativnog kontrolinga, savjetovanjem u izradi financijskih analiza za različite dionike i izradi modela upravljanja rizicima ulaganja i financiranja. Aktivno sudjeluje u znanstvenom i stručnom istraživanju u području ekonomije, uz uži interes iz područja upravljanja kvalitetom u poslovnim procesima te financijske analize. Trenutno je zaposlena kao konzultantica za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti.

Ivo Beroš
 

Dr. sc. Ivo Beroš, zaposlen je na Insitutu za turizam u Zagrebu. Prije toga je radio kao predavač na Veleučilištu VERN' gdje je izvodio nastavu iz niza predmeta povezanih s matematikom, statistikom, odnosno računarstvom. Diplomirao je i magistrirao na Matematičkom odjelu PMF-a u Zagrebu, gdje je i radio prije dolaska na Veleučilište VERN'. Doktorsku disertaciju obranio je na Fakultetu elektrotehnike I računarstva u Zagrebu. Glavni stručni izazovi su mu primjena matematičko-statističkih metoda u procesu donošenja poslovnih odluka te korištenje računala u tom procesu.

Elvis Knežević
 

Elvis Knežević diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je većinu svog poslovnog iskustva stekao u Zagrebačkoj banci i Hrvatskom Telekomu. Ima dugogodišnje profesionalno iskustvo u širokom spektru financijskih područja: Investicijsko bankarstvo, Poslovne financije, Spajanja i preuzimanja (M&A), IPO (Inicijalna javna ponuda dionica) na Londonskoj i Zagrebačkoj burzi, Kontroling poslovanja, Restrukturiranje kompanija, Odnosi sa investitorima te Financijski  PR. Položio je prvi stupanj CFA programa, ima brokersku  licencu te je završio Mini MBA PWC. Bio je član Nadzornog odbora Croatia Records d.d.

Siniša Jovčić, dipl. ing.
 

Siniša Jovčić, dipl. ing., zaposlen je na Sveučilištu VERN' gdje je izvodio nastavu iz niza predmeta povezanih s analizom podataka, programiranjem i bazama podataka. Diplomirao je na Tekstilno tehnološkom fakultetu, smjer tekstilna mehanika te na Filozofskom fakultetu smjer Informatologija Sveučilišta u Zagrebu. Glavni stručni izazovi u mu primjena računalstva u analizi podataka. 

Ksenija Kramar
 

Ksenija Kramar dipl. oec., ovlaštena je porezna savjetnica i ovlašteni revizor sa tridesetogodišnjim bogatim iskustvom i znanjima iz područja poreza, računovodstva, revizije, financija i bankarskog poslovanja. Zajedno sa suosnivačima razvila je neovisnu tvrtku za reviziju, računovodstvo i porezno savjetovanje Krako–Revizija d.o.o. Zagreb, a osnivač je društva Kramar Porezno Savjetovanje j.t.d. Zagreb, specijaliziranog za usluge poreznog savjetovanja s odobrenjem za rad ministra financija Republike Hrvatske od 2004. godine. Posjeduje zvanja i certifikate ovlaštenog poreznog savjetnika, ovlaštenog revizora, ovlaštenog internog revizora, ovlaštenog računovodstvenog forenzičara te ovlaštenog računovođe.Koautor je programa jednogodišnjeg stručnog usavršavanja Porezni specijalist na poslovnom učilištu Experta te predavač na brojnim edukacijama iz područja poreza, računovodstva, financija i revizije (interne i eksterne). Dvije akademske godine je predavačica na Visokoj politehničkoj školi s pravom javnosti Poly Zagreb te gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Rijeci u okviru poslijediplomskog studija. Autorica je stručnih članaka iz područja poreza.

Ivo Hrdalo
 

Ivo Hrdalo, dipl. oec., diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer financije te se dodatno usavršavao i 2011. godine stekao međunarodno priznati CFA certifikat (Chartered Financial Analyst), a posjeduje i certifikat ovlaštenog investicijskog savjetnika. Većinu svog poslovnog iskustva je stekao u internacionalnim kompanijama radeći kao voditelj riznice u Generali osiguranju te portfolio menadžer u Raiffeisenbank Austria Zagreb. 2018. godine pridružuje se timu Instituta IGH kao direktor kontrolinga i izvještavanja, a trenutno radi na poziciji direktora financija u Hertz Croatia, članu grupe Autohellas. Ključna područja stručnosti uključuju: upravljanje likvidnošću i ulaganjima, upravljanje rizicima, budžetiranje, primjenu MSFI te konsolidaciju financijskih izvještaja. Predavač je raznih tema s područja tržišta kapitala i upravljanja financijama.

 
 
 
 
PRIJAVNICA
2.950,00 EUR + PDV
 
22.226,78 kn + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2024. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2024. godinu