Dizajn i implementacija KPI-eva
Utorak, 25.11.2025.
Zagreb
Četvrtak, 20.11.2025.
Cilj radionice:
Tijekom ove radionice naučit ćete kako odabrati, definirati i koristiti ključne pokazatelje poslovanja te sustave pokazatelja za upravljanje i izvještavanje o poslovanju poduzeća. To će Vam omogućiti proaktivno djelovanje na temelju ključnih pokazatelja relevantnih za poduzeće odnosno određeno poslovno područje. Na primjeru studije slučaja upoznat ćete s najvažnijim procesima i metodama za uspješnu implementaciju i bit ćete obučeni da iste implementirate i koristite u vlastitom poduzeću.
SADRŽAJ I RASPORED
08:30 – 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 – 10:30 Značaj ključnih pokazatelja poslovanja u procesu upravljanja
- Pokazatelji poslovanja
- Sustavi pokazatelja
- Upravljanje pomoću sustava pokazatelja
Praktični primjeri: Ciljni sustav kao preduvjet za sustav pokazatelja
10:30 – 10:45 Pauza za kavu
10:45 – 12:15 Izgradnja sustava pokazatelja
- Kako treba uspostaviti kontroling pokazatelja?
- Utvrđivanje potreba za informacijama
- Kalendar izvještavanja i izvještajne strukture
- Kriteriji za određenje bitnih informacija za odlučivanje
- Kritični čimbenici primjene pokazatelja i sustava pokazatelja
Praktični primjeri: Projekt izgradnje sustava pokazatelja
12:15 – 13:15 Pauza za ručak
13:15 – 14:45 Pokazatelji iz financijskih izvještaja
- Sistematizacija monetarnih pokazatelja
- Ciljevi analize financijskih izvještaja pomoću pokazatelja
- Pokazatelji iz bilance, računa dobiti i gubitka i izvještaj o novčanom toku
Praktični primjeri: Pokazatelji analize financijskih izvještaja
14:45 – 15:00 Pauza za kavu
15:00 – 16:30 Primjer najbolje prakse u korištenju pokazatelja
- Određenje vizije, strateških elemenata i strateških ciljeva
- Uspostavljanje principa upravljanja i izrada strateške mape
- Modeli upravljanja i ključni pokazatelji
Praktični primjeri: Uspostavljanje sustava pokazatelja u vlastitom poduzeću
Ova specijalistička radionica dio je specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, koji je certificirao International Group of Controlling.


Renata Domović, dipl. oec., diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je zaposlena kao konzultant za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti d.o.o. Posjeduje višegodišnje iskustvo i opsežno znanje iz područja kontrolinga, računovodstva, financija i revizije, vođenja projekata, te financijskog i operativnog planiranja i izvještavanja. Tijekom svoje karijere kontinuirano se stručno usavršavala i educirala, te je stekla certifikat ovlaštenog revizora pri Hrvatskoj udruzi revizora. Stečeno iskustvo koristi i danas za reviziju poslovnih operacija i temeljnih financijskih izvještaja. Kao iskusni voditelj kontrolinga, specijalizirala se u postavljanju i optimizaciji poslovnih procesa, izvještavanju i reviziji poslovanja. Uspješno pokrenula i razvila odjel kontrolinga u M SAN grupi d.o.o., implementirajući cjeloviti koncept kontrolinga i postavljajući temelje za operativne instrumente, internu regulativu, izvještaje i terminologiju, te unaprijedila analitičke i savjetodavne poslovne procese. Njezin profesionalni put obilježen je i izradom kompleksnih konsolidiranih financijskih izvještaja za velike korporacije.

