Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 24.10.2024.
Hilton Garden Inn, Zagreb
Rok za prijavu:
Utorak, 22.10.2024.
 
5. MENADŽERSKA KONFERENCIJA: CxO Excellence

CxO Excellence se odnosi na upravljačku izvrsnost iz više perspektiva, a ne isključivo jedne ili par njih.

Temeljni cilj svakog poslovanja je stvaranje dodane vrijednosti, kroz sljediv i uzročno-posljedičan niz: input – process – output – outcome – impact.

Istaknut razvoj poslovanja i financijska uspješnost, te njena održivost, su posljedica izvrsnog anticipiranja i upravljanja eksternim prilikama i rizicima, te korištenja, i/ili dobave, internih resursa i sposobnosti te proaktivno i konkretno ovladavanje mogućim slabostima i rizicima. 

 
08:30 – 09:00   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:00 - 09:10   Otvaranje konferencije
 
 
09:10 - 10:30   Kompleksnost upravljanja
 

Izvrsnost upravljanja u kompleksnim uvjetima

Zoran Stanković, Potpredsjednik za Financije

Atlantic grupa

  • Rast prihoda, profita i vrijednosti
  • Interna i eksterna kompleksnost
  • Ključni čimbenici uspjeha CxO u praksi
 
 
  Panel diskusija: Izazovi digitalizacije upravljanja u poslovnoj praksi

Moderator

Milan Listeš, Business Development Manager, Data Analytics & Machine Learning & Artificial Intelligence

BE-terna

  • Josip Lasić, CFA, CFO, Član Uprave, Končar Grupa 
  • Nikola Vlajčić, Predsjednik Uprave, Lavčević 
  • Martina Silov, Predsjednica CroAI-a i voditeljica partnerstva u Mindsmithsu  
 
 
10:30 - 11:00   Pauza za kavu
 
 
11:00 - 12:30   Identifikacija rizika i upravljanje poslovanjem

Rizičnost poslovanja i upravljanje rizicima

Marko Bolanča, dipl. oec., Član Uprave

Addiko banka

  • Megatrendovi u rizicima
  • Učinkovita identifikacija i klasifikacija rizika
  • Izvrsnost upravljanja rizicima kao mjera poslovnog uspjeha
     
 

Menadžment portfelja vs. tržišna ekspanzija              

Ante Rimac, Managing Director Croatia / Slovenia / Hungary / Italy

KiK Textilien und Non-Food GmbH

  • Portfelj proizvoda kao temelj za tržišnu ekspanziju
  • Kriteriji za odabir tržišta za ekspanziju
  • Prilagodba proizvoda prema tržišnim potrebama
     
 

Revenue Growth Management

Luka Šomen, MBA, Manager Global Business Development M&A

HEINEKEN Group, The Netherlands

  • Using Revenue Growth Management as competitive advantage to grow operating margins
  • Revenue Growth Management strategy, approach and principles
  • Revenue Growth Management pillars and different approaches in execution, organisational fit and differences in structure
 
 
12:30 - 14:00   Pauza za ručak
 
 
14:00 - 16:00   Strateški okvir poslovanja i poslovni modeli
 

ReThink Strategy

Dr. sc. Mladen Meter, Konzultant za kontroling i financije

Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje

  • Strateška analiza poslovanja
  • Upravljačka piramida
  • Business Model Canvas
  • Definiranje i kaskadiranje strateških ciljeva
  • Integracija BSC, KPI-eva i OKR metode
     
 

Promjena poslovnog modela – primjer dekarbonizacije

Mr. sc. Luka Matošić, Član Uprave

ZET 

  • Neki dosadašnji primjeri promjena poslovnih modela
  • Regulatorni okvir i očekivanja od dekarbonizacije javnog gradskog prijevoza
  • Kako se ZET priprema za budući carbon free javni gradski prijevoz
     
 

Disrupcija tradicionalnog poslovnog modela – primjer digitalizacije

Ana Zovko, Izvršna direktorica za digitalno poslovanje i IT

Croatia osiguranje/Adris Grupa

  • Ključni faktori uspjeha
  • Ključni procesi i područja
  • Inovacija kao glavni pokretač
 
 
  Panel diskusija: Kako postići upravljačku izvrsnost u poslovnoj praksi?

Moderatorica

Jasminka Horvat Martinović, General Manager

Croma

  • Vice Češljar, Član Uprave, Generali osiguranje 
  • Mirsada Kudrić, EMBDA, General Manager, Robert Bosch Croatia & Slovenia
  • Mirko Mladina, Direktor, HANSA-FLEX Croatia  
 
 
16:00 - 16:15   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava
 
 
  PLATINUM SPONZOR

 
 
  OPCIJE SUDJELOVANJA I PRIJAVE

A. Menadžerska konferencija i radionica, 23. i 24.10.2024.
      (kotizacija: 550,00 EUR + PDV) 

B. Radionice, 23.10.2024.
      (kotizacija: 325,00 EUR + PDV) 

Teme radionica za odabir:

C. Menadžerska konferencija, 24.10.2024.
      (kotizacija: 325,00 EUR + PDV) 

D. [Workshop] Creating Business Excellence with LEGO® SERIOUS PLAY®, 23.10.2024.
(Radionica s ograničenim brojem polaznika na 12)
(kotizacija: 500,00 EUR + PDV)

 
 
Zoran Stanković
 

Zoran Stanković se Atlantic Grupi pridružio 2007. godine na mjestu potpredsjednika za Financije. Prethodno je tri godine proveo u Plivi na mjestu Izvršnog direktora kontrolinga Grupe zaduženog za koordinaciju i nadzor financijskog poslovanja Plivine mreže kompanija u zemlji i inozemstvu. Prije dolaska u Plivu od 1995. do 2003. je radio u Arthur Andersenu i Ernst&Youngu kao stariji menadžer za reviziju zadužen za velike klijente. Član je međunarodnog udruženja The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Svojom financijskom ekspertizom i širokim poimanjem industrije robe široke potrošnje, dao je značajan doprinos u svim razvojnim fazama i procesima tijekom gotovo dva desetljeća u Atlantic Grupi. Od vođenja inicijalne javne ponude dionica Atlantica 2007., preko prekretne akvizicije Droge Kolinske 2010. te prateće integracije i konsolidacije poslovanja, razvojnih investicijskih projekata koji su uslijedili, do dezinvestiranja non-core i manjih biznisa u procesu fokusiranja na temeljne kategorije poslovanja, Zoran Stanković jedan je od ključnih ljudi koji usmjeravaju rast i razvoj Atlantic Grupe.

Milan Listeš
 

Milan Listeš, Business Development Manager Data & AI odjela u poduzeću BE-terna Zagreb, stručnjak na području savjetovanja i uvođenja sistema za poslovnu analitiku i umjetnu inteligenciju u različitim poslovnim procesima i nivoima poslovanja. Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu 2011. godine, a potom i na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2013. godine.

Josip Lasić
 

Josip Lasić član je Uprave Končar - Elektroindustrije d.d. zadužen za područje financija. Diplomirao je financije na Ekonomskom fakultetu, testekao titulu CFA (Chartered Financial Analyst). Polaznik je mnogih edukacija i seminara iz područja financijske analize, analize poduzeća, korporativnih financija, upravljanja imovinom, risk managementa te je stekao sve licence koje izdaje HANFA vezane uz tržište kapitala, investicijske i mirovinske fondove. Kao član radnih skupina sudjelovao je u izradi zakona s područja tržišta kapitala. Karijeru je započeo 2005. godine kao broker za institucionalne klijente Zagrebačke banke, nakon toga 2006. godine karijeru nastavlja u PBZ Croatia Osiguranje, obveznom mirovinskom fondu gdje je proveo jedanaest godina. Zadnja pozicija u PBZ Croatia Osiguranju je bila glavni fond manager zadužen za kreiranje investicijske strategije fondova pod upravljanjem sa ukupnom imovinom od otprilike EUR 2 milijarde. Nakon toga odlazi u Europsku banku za obnovu i razvitak gdje pokriva SME segment za Hrvatsku te radi za EBRD-ev private equity fond aktivan u regiji koji se specijalizirao za hibridna financiranje i financiranje vlasničkim kapitalom te za financiranja regionalnih spajanja i preuzimanja. U razdoblju od 2016. do 2020. godine obnaša funkciju zamjenika predsjednika NO Končar Elektroindustrije d.d. Na pozicijičlana Uprave Končar – Elektroindustrije d.d. je od 2020. godine. Aktivno je sudjelovao u procesu financijskog restrukturiranja društva Dalekovod d.d. koji je uspješno završen dokapitalizacijom i integracijom Dalekovoda u Grupu Končar.

Nikola Vlajčić
 

Nikola Vlajčić, diplomirao je na Građevinskom fakultetu u Zagrebu, a veći dio svoje karijere proveo je u inozemstvu na tržištima Sjeverne Afrike, Bliskog istoka i jugoistočne Azije u industriji geo-znanosti i građevine. Tijkom svoje međunarodne karijere, obavljao je niz vodećih funkcija u upravljanju portfeljima, programima i projektima. Polaznik je mnogih edukacija i seminara koje su mu uz bogatom praktično iskustvo omogućilo vođenje multifunkcionalnih i multikulturalnih timova, uz zabilježene rezultate profitabilnog poslovanja. Zadnjih godinu i pol radi u Hrvatskoj gdje je Član Uprave grupacije Lavčević.

Martina Silov
 

Martina Silov predsjednica je CroAI-a i voditeljica partnerstva u Mindsmithsu, poznata je po njegovanju utjecajne suradnje unutar tehnološkog ekosustava. Pod njezinim vodstvom CroAI je pokrenuo projekt Heroes koji je obuhvatio preko 70 škola, uključio 70 mentora i inspirirao više od 3500 studenata pozitivnim pričama iz hrvatskog tehnološkog sektora. Organizirala je brojne susrete diljem Hrvatske s jasnim ciljem — educirati javnost o novim mogućnostima u umjetnoj inteligenciji i pružiti uvid u samu AI tehnologiju. Ova okupljanja služe ne samo kao forumi za razmjenu znanja, već i kao platforme za demistificiranje umjetne inteligencije, čineći je dostupnom široj publici. Uspostavila je specijalizirane zajednice u Zagrebu i potaknula suradnju s različitim dionicima, što je dovelo do stvaranja jedne od najdinamičnijih tehnoloških zajednica u Europi. Ova zajednica podjednako privlači inženjere, edukatore, umjetnike, novinare, kreativce i zaljubljenike u tehnologiju.

Marko Bolanča
 

Marko Bolanča, dipl. oec., praktičar je u primjeni derivatnih instrumenata u svrhu zaštite od tržišnih rizika i poslova s dužničkim vrijednosnim papirima na tržištu kapitala. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2003. i radno iskustvo stjecao na raznim poslovima unutar odjela Riznice. Zaposlen je na funkciji izvršnog direktora Upravljanja bilancom i riznica unutar Addiko Bank d.d. U svom  dosadašnjem radu bio je posvećen aktivnom trgovanju vrijednosnim papirima i kamatnim derivatima za knjigu banke, izdavanju dužničkih vrijednosnih papira za banku i klijente, upravljanju gotovinom i uvođenju novih proizvoda za banku. Ima položen ispit za obavljanje poslova investicijskog savjetnika te je sudjelovao na međunarodnim seminarima u organizaciji Euromoney-a, Amsterdam Institute of Finance-a i Finance Trainer-a.

Ante Rimac
 

Ante Rimac ima više od 25 godina iskustva u upravljanju i razvoju poslovanja u međunarodnim poduzećima, s fokusom na maloprodaju, nekretnine i tržišnu ekspanziju. Trenutno obnaša funkciju Managing Director za Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku i Italiju u poduzeću KiK Textilien und Non-Food GmbH, gdje je odgovoran za operativno poslovanje više od 300 podružnica. Prije toga, radio je u Tokić d.o.o. na poziciji Head of Purchasing and Marketing, a ranije na različitim pozicijama u razvoju i kupoprodaji nekretnina te ekspanziji u poduzećima EYEMAXX Real Estate Group, Hofer KG i Kaufland k.d. Posjeduje bogato iskustvo u tržišnom širenju, strateškom upravljanju i optimizaciji poslovnih procesa, a školovao se na Johannes Gutenberg University Mainz, HEC Paris Business School, IEDC - Bled School of Management te je pohađao brojne druge programe profesionalnog usavršavanja u Hrvatskoj i inozemstvu.

Luka Šomen
 

Luka Šomen, MBA, završio je MBA program na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta te je završio fakultet na američkom sveučilištu Virginia Tech sa dvije diplome; Investment Finance & Insurance Law te International Management. U Austriji je radio 2012. u kontrolingu proizvodnje pive, 2013. u Brazilu na implementaciji SAP I BI, 2014. i 2015. u Nizozemskoj na globalnoj strategiji, te od 2015. do 2017. u Hrvatskoj u komercijalnom kontrolingu/Revenue Managementu. Zadnjih godinu i pol radi u Nizozemskoj kao Global IT Controling Manager. Započeo je pripravničku karijeru u Heineken International Graduate Programme u Amsterdamu, Nizozemskoj, na poziciji Global Strategic Planning & Business Control; Heineken Brasil, São Paulo, na poziciji Business Controlling & Planning; Brau Union Austria u Linzu (član Heineken grupe) na poziciji Business Controlling & Planning. Tijekom rada u FMCG industriji (trenutna pozicija Senior Commercial Controller, HEINEKEN Croatia) stekao je iskustvo u korporativnim financijama s naglaskom na kontroli poslovanja, financijskoj analizi, planiranju, poslovnoj strategiji, upravljanju projektima i sustavima / implementaciji procesa. Kao praktikant je radio u Coca Cola Hellenic u Zagrebu, a profesionalno se bavio tenisom te nastupao na grand slamovima (Australian Open). Zadnje 4 godine vodio je financije za HEINEKEN Njemačku, gdje je kompanija ostvarila 100% rast prihoda i tržišnog udjela. Od lipnja 2024., Luka je baziran u Amsterdamu u globalnom uredu HEINEKEN Group gdje radi na Mergers & Aquisition projektima diljem svijeta.

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Luka Matošić
 

Mr.sc. Luka Matošić, rođen je 1971. godine u Zagrebu, gdje je završio osnovnu školu i gimnaziju. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje je 2001. godine i magistrirao. Luka je svoju profesionalnu karijeru započeo u industriji osiguranja u kojoj se i dalje razvijao dugi niz godina. Veći dio svoje karijere proveo je kao član ili predsjednik uprava nekoliko značajnih inozemnih osigurateljnih društava. Kao dugogodišnji menadžer s domaćim i međunarodnim iskustvom na području osiguranja, financija i računovodstva, digitalnih i zelenih inicijativa, organizacije poslovanja i upravljanja rizicima, 2023. godine, pridružuje se Zagrebačkom električnom tramvaju u svojstvu člana Uprave. Funkciju obnaša i danas, a intenzivno radi na razvoju ekološki održivog javnog gradskog prijevoza, digitalnih platformi, kao i na organizaciji i unapređenju poslovanja tvrtke na svim razinama.

Ana Zovko
 

Ana Zovko je Izvršna direktorica za digitalno poslovanje i IT  u Croatia osiguranju, gdje vodi digitalne brendove Croatia osiguranja, LAQO i CO digital, e-commerce startup Koreqt te projekte digitalne transformacije poslovanja i unaprjeđenja korisničkog iskustva. Prepoznata je kao jedan od vodećih stručnjaka u industriji osiguranja u pogledu inovacija vezanih uz digitalnu transformaciju i implementaciju novih tehnologija poput umjetne inteligencije u tradicionalni sektor. Uspješnu karijeru započela je u sektoru telekomunikacija, gdje je u Hrvatskom Telekomu ostvarila značajna postignuća u područjima digitalizacije, marketinga, strategije i ljudskih resursa. Akademsko obrazovanje stekla je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje je uspješno i magistrirala te završila  MBA studij. Također je magistrirala međunarodni menadžment i marketing na Leeds Metropolitan Universityju​.

Vice Češljar
 

Vice Češljar, Član Uprave u Generali osiguranje d.d. Ima više od 20 godina iskustva na menadžerskim pozicijama u osiguranju, bankarstvu i auto industriji. Završio je Executive MBA na IEDC Bled te Ekonomski fakultet u Splitu. Bogato iskustvo i stručnost u različitim industrijama omogućuju mu uspješno vođenje timova i ostvarenju poslovnih ciljeva. Posebno se može istaknuti njegov doprinos u razvoju i implementaciji strategija koje su dovele do značajnih poboljšanja u poslovanju.

Mirsada Kudrić
 

Mirsada Kudrić je rođena je u Stuttgartu u Njemačkoj, gdje je zavšila osnovnu i srednju školu, a nakon toga je završila Pomorski fakultet u Rijeci. Profesionalnu karijeru započinje u Zagrebu u dva manja poduzeća, a od 1996. godine radi u Boschu na različitim pozicijama; na početku u logistici, a nakon toga u internoj kontroli, administraciji, a nekoliko godina i u HR odjelu. U kontroling počinje raditi 2006. godine, te istovremeno studira ekonomiju, a nakon šest godina rada na toj funkciji, preuzima kontroling i za Srbiju. Nakon iskustva u kontrolingu obnašala je funkciju zamjenice direktorice financija i administracije, a nakon toga funkciju zamjenice generalnog direktora. Od 2014. godine je generalna direktorica Robert Boscha d.o.o.

Mirko Mladina
 

Mirko Mladina, sa 20 godina iskustva na vodećoj poziciji, zadnje tri godine obavlja dodatnu funkciju BDM-a za Hrvatsku, Srbiju, BiH i Sloveniju, sa preko 30 poslovnica u regiji. Sa završenim Ekonomskim fakultetom u Splitu, prvi put se zapošljava u HANSA-FLEX Croatia 2001.godine, te ubrzo postaje voditelj prodaje. Firma u Hrvatskoj se proširuje na 11 poslovnica kroz dvadesetak godina te 2017. godine postaje direktor HANSA-FLEX Croatia d.o.o. Četiri godine kasnije uz direktorsku funkciju dodatno obnaša i funkciju BDM-a za tri susjedne zemlje gdje je zadužen za razvoj, kvalitetu te unapređenje poslovanja. Godine 2023. ANSA-FLEX Croatia d.o.o. završava novi poslovno proizvodni kompleks u Zagrebu, sa izdvojenim edukacijskim centrom za obuku budućih stručnjaka iz područja hidraulike.

 

MODERATOR:

Jasminka Horvat Martinović
 

Jasminka Horvat Martinović je leader s više od 25 godina u osigurateljnoj industriji s iskustvom u stvaranju tvrtrke u green field operaciji, kao i u integracijama i akvizicijama više tvrtrki. Iskusna u kreiranju i motiviranju senior management tima i kreiranju strategije profitabilnog rasta. Zajedno s timom ostvarila je sjajne rezultate za što je nagrađena  nagradama za Manager godine od strane MBA association i Udruženja managera i poduzenika Hrvatske (CROMA), te je pod njenim vodstvom Wiener osiguranje nagrađeno i Zlatnom kunom za 2021. godinu. Više godina proglašena je  u Liderovom izboru kao jedna od 10 najmoćnijih žena hrvatskog biznisa. Danas obnaša funkciju General Managera CROMA, te radi i kao business consultant na definiranja i provedbe održive korporativne strategije, leadershipa, integracija i razvoja korportaivne kulture kao i mentoringa i coachinga executive managmenta i top talenata. Završila je PMF, matematički odjel u Zagrebu, te se je kontinuirano educirala na svjetskim poslovnim školama  Harvard Business School, London Business School i IMD, na temu leadershipa i Strategije, kao što su Strategy Execution i  Strategy Execution for Results, Leadership principles,  Leadership skills for digital age,  Women in Business, a trenutno pohađa program Senior Leadership Programm na Poslovnoj školi IEDC Bled.

 
 
 
PRIJAVNICA
325,00 EUR + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2024. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2024. godinu