27. CFM Club Event: LEGO® SERIOUS PLAY® - Ovdje se igramo s razlogom
Srijeda, 08.02.2023.
Martićeva 73/1.kat, Zagreb
Petak, 03.02.2023.

POZIVNICA
27. susret članova CFM Cluba održat će se 08. veljače 2023. s početkom u 18.00 sati u prostorima Poslovne učinkovitosti, na adresi Martićeva 73/1. kat u Zagrebu.
CFM Club okuplja stručnjake iz područja kontrolinga, financija i menadžmenta i sve one koji prepoznaju njihov značaj za poslovanje, a pristupnicu za članstvo u CFM Clubu možete pronaći ovdje.
CFM CLUB EVENT
Temeljni cilj ovog događaja je razmjena vrijednih znanja i iskustva s kolegama koje zanima područje kontrolinga, financija i menadžmenta te prilika da se informirate, inspirirate i motivirate za daljnje unapređenje svojih znanja i poslovanja.
TEMA PREDAVANJA NA 27. CFM CLUB EVENTU:
LEGO® SERIOUS PLAY® - Ovdje se igramo s razlogom
Budući da je igra prirodno izuzetan poticaj za mozak, igranjem se može stvoriti znanje koje će vašu ruku učiniti pobjedničkom.
Igra nam pomaže nositi se s dvosmislenošću i priprema nas za budućnost. Možemo odigrati moguće događaje, odigrati postupne promjene, odigrati odluke i postupke. Igra nam omogućuje da krenemo dalje na praktičan način i da vidimo kako bi svijet mogao reagirati. Ne radi se o tome da to bude potpuno ispravno, već da se postigne dublje razumijevanje i kvalitetnija priprema.
- Snimka postojećeg stanja – ishodišna točka
- Koncepcija budućnosti – izgradnja i sinhronizacija scenarija za vanjsku i unutarnju okolinu
- Aktivnosti promjene – osiguravanje prostora gdje želimo igrati
KOTIZACIJA
Ovo predavanje je besplatno za sve članove CFM Cluba koji su podmirili članarinu za 2023. godinu, a za ostale iznosi 60,00 EUR + PDV.
NETWORKING & RAZMJENA ISKUSTAVA
Nakon predavanja slijedi Networking & razmjena iskustava uz degustaciju.
ORGANIZATOR
FOTOGRAFIJE SA PROŠLIH CFM CLUB EVENATA
25. CFM Club Event: Pametno planiranje
26. CFM Club Event: Kako izraditi izvrstan strateški plan?
Napomena:
CFM Club Event je javni događaj te će se fotografirati.

Kristijan Gregorić je stručnjak za marketing i prodaju koji je fokusiran na dinamičnu kreativnost, transformaciju poslovanja i tehnologiju s naglaskom na inovacije i rast. Kroz više od 20 godina karijere prošao je gotovo sve pozicije, od unapređivača prodaje do direktora marketinga i prodaje te člana upravljačkog tima u brojnim tvrtkama, kao što su Nestlé, Adris Grupa, Atlantic Grupa, Heineken – Karlovačka pivovara i Franck Grupa. Trenutačno u EY je na funkciji Senior Advisora a u tvrtki Valicon je partner i izvršni direktor. Svoju je diplomu i specijalizaciju stekao je na Ekonomskom fakultetu 'Luigi Bocconi' u Milanu, a u svojoj karijeri ostvario je i impresivan poslovni portfelj. Područja ekspertize po kojima se ističe su prodaja, marketing, strateško savjetovanje, Omni-Channel trgovina i Channel marketing, menadžment i digitalna prodaja. U Valiconu intenzivno razvija i novi pristup poslovnim rješenjima koristeći inovativnu metodologiju LEGO® SERIOUS PLAY®.