Posljedice koronavirusa osjetit će poduzeća diljem svijeta. Poduzetnici, lideri, menadžeri moraju prilagoditi svoje strategije poslovanja, načine donošenja odluka, organizaciju rada i ciljeve. 

Na financijskoj konferenciji saznajte kako su se velika poduzeća prilagodila situaciji, na koji način je Covid-19  utjecao na njihovo planiranje i upravljanje financijama. Saznajte kako je pandemija utjecala na međunarodne standarde financijskog izvještavanja, kao i zašto je važno transparentno i korporativno upravljanje. 

Na kraju će biti prikazani primjeri implementacije BI rješenja i robotizacije procesa.

Kroz aktualne teme i praktična iskustva, na konferenciji ćete se upoznati s najnovijim trendovima u financijama.

 
10:00 – 10:15   Otvaranje konferencije
 
 
10:15 - 12:15  
 

Promjena načina planiranja u vrijeme Covida-19

Luka Šomen, MBA, Finance Director

HEINEKEN Germany

  • Promjena planiranja sa fiskalne godine na 12 mjesečni plan (prateći S&OP)
  • Risk mitigation planning
  • Scenario planning i pravovremena komunikacija
 

Impact of COVID-19 on Going Concern and Impairment of Assets in IFRS

Saket Modi, ACA, CFA, Founder and Director

Square Mile Global Consulting

  • The coronavirus pandemic implications on the preparation and analysis of the IFRS financial statements
  • The requirement to carry out a going concern and liquidity assessment
  • An adjustment of the measurement of assets and liabilities
 

Upravljanje financijama tijekom Covida-19

Josip Lasić, CFA, Član Uprave za Financije

Končar - Elektroindustrija

  • Utvrđivanje postojećeg i mogućeg budućeg stanja
  • Očuvanje i unapređenje financijske pozicije - plan i provedba aktivnosti 
  • Lessons learned
 
 
  II. blok predavanja
 

Važnost transparentnosti i korporativnog upravljanja

Ivana Gažić, MBA, Predsjednica Uprave

Zagrebačka burza

  • Važnost korporativnog upravljanja i transparentnosti za privlačenje investitora
  • ESG (Environmental Social Governance) investitiranje
  • Najbrže rastuća klasa investitora u svijetu i kako je privući
  • Novi kodeks korporativnog upravljanja-ključni zahtjevi
 

Implementacija BI rješenja - strategija i koristi

Davor Jambrešić, Direktor Službe za poslovnu inteligenciju i upravljanje podacima

Croatia osiguranje 

  • Analitička zrelost poduzeća
  • Mjerenje financijskog ROI za BI projekte
  • Izvrsnost i automatizacija upravljanja upotrebom odgovarajućih alata i metodologija
 

Robotic Process Automation in Controlling - Results of an empirical study

Prof. Dr. Mike Schulze, Vice Dean “Finance & Accounting”
Professor of Controlling, Accounting and Financial Management


CBS International Business School

  • Understanding of RPA
  • Overview on the architecture of RPA tools
  • Market overview on RPA software tools
  • Typical use cases of RPA in Finance
  • Potential of RPA in Controlling main processes
  • Outlook
 
 
* Sva polja su obavezna
 
Luka Šomen
 

Luka Šomen, MBA, završio je MBA program na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta te je završio fakultet na američkom sveučilištu Virginia Tech sa dvije diplome; Investment Finance & Insurance Law te International Management. U Austriji je radio 2012. u kontrolingu proizvodnje pive, 2013. u Brazilu na implementaciji SAP I BI, 2014. i 2015. u Nizozemskoj na globalnoj strategiji, te od 2015. do 2017. u Hrvatskoj u komercijalnom kontrolingu/Revenue Managementu. Zadnjih godinu i pol radi u Nizozemskoj kao Global IT Controling Manager. Započeo je pripravničku karijeru u Heineken International Graduate Programme u Amsterdamu, Nizozemskoj, na poziciji Global Strategic Planning & Business Control; Heineken Brasil, São Paulo, na poziciji Business Controlling & Planning; Brau Union Austria u Linzu (član Heineken grupe) na poziciji Business Controlling & Planning. Tijekom rada u FMCG industriji (trenutna pozicija Senior Commercial Controller, HEINEKEN Croatia) stekao je iskustvo u korporativnim financijama s naglaskom na kontroli poslovanja, financijskoj analizi, planiranju, poslovnoj strategiji, upravljanju projektima i sustavima / implementaciji procesa. Kao praktikant je radio u Coca Cola Hellenic u Zagrebu, a profesionalno se bavio tenisom te nastupao na grand slamovima (Australian Open).

Saket Modi, CFA
 

Saket Modi, CFA is the Founder and Director of Square Mile Global Consulting, a London-headquartered financial training and consulting company. He has designed and facilitated workshops for finance professionals from over 50 countries in Europe, Middle East, Africa and Asia. Saket specialises in financial reporting and analysis (IFRS/IPSAS), financial instruments, and insurance contracts. He has spent considerable time working, advising and training in matters relating to IFRS including technical updates, and delivered workshops for corporate, banks and similar financial institutions, public sector organizations, and professional services firms. Saket has written material on IFRS Accounting for Financial Instruments for Institute of Chartered Accountants in England and Wales and was invited by the International Auditing and Assurance Standards Board® (IAASB®) to present on IFRS 9 at their board meeting in New York. He has recently presented on the “Impact of COVID-19 on IFRS Financial Statements” to participants globally at a number of webinars and training sessions. Saket has previously worked with Lloyds Banking Group, TSB Bank, Ernst & Young and PricewaterhouseCoopers. In addition to being a Chartered Accountant (India), Saket holds IFRS certificate from the Institute of Chartered Accountants in England and Wales (ICAEW) and IPSAS Diploma from the Chartered Institute of Public Finance and Accountancy (CIPFA). He has an MSc in Multinational Accounting and Financial Management from UK and is a CFA® charterholder. Connect with Saket: https://www.linkedin.com/in/saketmodi/

Josip Lasić
 

Josip Lasić, CFA diplomirao je financije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, stekao sve licence koje izdaje HANFA vezane uz tržište kapitala, investicijske i mirovinske fondove, a 2012. godine stekao je titulu CFA (Chartered Financial Analyst). Karijeru je započeo kao broker za institucionalne klijente u Zagrebačkoj banci. Kasnije je radio kao Chief Investment Officer, kada je bio zadužen za kreiranje investicijske strategije fondova pod upravljanjem sa ukupnom imovinom od otprilike 2,5 milijarde eura. 2017. godine prešao je u EBRD (Europska banka za obnovu i razvitak) gdje je pokriva SME segment za Hrvatsku te radi za EBRD-ev private equity fond aktivan u regiji koji se specijalizirao za hibridna financiranje i financiranje vlasničkim kapitalom te za financiranja regionalnih spajanja i akvizicija.  2020. postao je član Uprave za financije Končar – Elektroindustrije d.d. 

Ivana Gažić
 

Ivana Gažić, MBA, je predsjednica Uprave Zagrebačke burze, vodećeg faktora rasta i razvoja tržišta kapitala u regiji. Burza osigurava transparentno, sigurno i ekonomično tržište, održavajući najvišu kvalitetu usluga prema potrebama investitora, izdavatelja i dioničara. Karijeru je započela 1998. u Plivi, gdje je do 2003. godine obnašala funkciju voditeljice Odjela operacija na tržištu kapitala. Ivana s nepunih 29 godina, diplomom Ekonomskog fakulteta i završenim MBA-om na Bledu, prelazi u Luru i iduće dvije godine radi kao asistentica predsjednika Uprave pa voditelj projekta strateškog financiranja u svrhu regionalne ekspanzije kompanije. Nakon internog treninga u Bank Austriji u Beču, karijeru nastavlja u bankarskom sektoru na pozicijama voditeljice Odjela strukturiranog financiranja, zamjenika voditelja Korporativnog centra te izvršnog direktora za Investicijsko bankarstvo. Specijalizirala se za Financijska tržišta, Skrbništvo, Upravljanje portfeljima i Korporativno financiranje. Od svibnja 2010. pa do danas, obnaša funkciju predsjednice Uprave Zagrebačke burze. Ivana je članica Nadzornog odbora društva SEE Link Skopje, članica je Savjeta Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga, a od 2019. godine je i stalni sudski vještak za ekonomsko-financijske poslove, vrijednosne papire i tržište kapitala.

Davor Jambrešić
 

Davor Jambrešić u Croatia osiguranju radi od 2007. godine. Prvih sedam godina proveo je u Odjelu za poslovnu inteligenciju angažiran na poslovima razvoja korporativnog skladišta podataka. Slijedećih pet godina, u Sektoru za kontroling radi na implementaciji korporativnog BI rješenja s ciljem bolje podrške odlučivanju i implementaciji SAP CO i FM modula. Sredinom 2019. prelazi na poziciju direktore Službe za poslovnu inteligenciju i upravljanje podacima koju i danas obnaša. Završio je Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, a dodatno se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i kroz niz specijalističkih edukacija iz područja BI-a, osiguranja i kontrolinga.

Mike Schulze
 

Prof. Dr. Mike Schulze,  has completed his Doctoral studies programme „Business Administration“ at EBS Universität für Wirtschaft und Recht in Germany.  Since 2017 he is Professor of Controlling, Accounting and Financial Management at CBS International Business School, Campus Mainz, Germany.  Areas of his research and consulting are: Trends and developments in CFO units, Digitization within the area of Management Accounting, Integrated Reporting, Sustainability Accounting/Green Controlling, Energy Management/ Energy Controlling, Strategic and Operational Planning, Cost Management, Management Reporting, Competence Management in CFO units.  He has published few books and authored many articles.