Think Week na Harvard Business School - strateško promišljanje i fokus na dugoročne ciljeve

U sklopu edukativnog programa Think Week, Dr. Mladen Meter, direktor Poslovne učinkovitosti, proveo je tjedan dana na Harvard Business School.
Harvardski Think Week je posvećen strateškom promišljanju i dugoročnom utjecaju u kontekstu poslovnog odlučivanja.
To je posebno osmišljen program intenzivne razmjene ideja i strateške refleksije, a vode ga vrhunski predavači i konzultanti, uključujući stručnjake iz McKinsey & Company uz sudjelovanje izuzetnih profesionalaca iz raznih poslovnih i obrazovnih sektora, kao i raznih dijelova svijeta.
Ova jedinstvena prilika omogućila je Dr. Meteru sagledavanje šire slike poslovne strategije, preispitivanje i redefiniranje ustaljenih pretpostavki uz fokus na sve ono što dugoročno stvara pravu vrijednost i utjecaj. Susreti s liderima i razmjena raznolikih perspektiva dodatno su potaknuli promišljanje o budućim smjerovima rasta i razvoja.
Još jednom smo se podsjetili da se najbolje i najefikasnije razmišljanje događa kad se vrhunski stručnjaci okupe s jasnim ciljem.
Upravo je to istaknuo i Dr. Meter, dodavši da će stečena znanja i rezultate networkinga u međunarodnim okvirima pretočiti u hrabre i strateški usmjerene inicijative koje će stvarati mjerljiv utjecaj za klijente i zajednicu.
Posebnu zahvalu uputio je predavačima i mentorima iz Harvard Professional & Executive Development programa: Shawnu O’Connoru, Davidu Shoreu, Blakeu Lindsayju, Thibautu Larratu i Matthewu Schrimperu.
Novosti