STRATEŠKO RAZMIŠLJANJE I ODLUČIVANJE

Neposredno uoči Controlling Days 2025, 6. i 7. svibnja 2025. u Rovinju je održana dvodnevna radionica „Strateško razmišljanje i odlučivanje“ za članove Maistra Hospitality Group.
Radionicu je vodio Dr. Mladen Meter, a program je u najvećoj mjeri bio usmjeren na razvoj strateškog razmišljanja kroz metode planiranja i upravljanja ključnim pokazateljima uspješnosti (KPI).
Polaznici su kroz teorijske osnove i praktične zadatke stekli uvid u učinkovito odlučivanje, definiranje ciljeva i mjerenje rezultata.
Poseban naglasak bio je na timskom radu, razmjeni iskustava i primjeni koncepata na konkretne poslovne situacije. Sudionici su analizirali izazove iz vlastite prakse te primjenjivali alate poput Ishikawa dijagrama za razdvajanje uzroka i posljedica poslovnih problema, s fokusom na čimbenike kao što su ljudi, strojevi, materijali, metode i okoliš.
Kroz vježbe, praktične zadatke i dinamičnu raspravu, tematiziran je i koncept „framinga“ – utjecaja formulacije problema na donošenje odluka, kao i važnost izbjegavanja pogrešaka temeljenih na iskrivljenim percepcijama i razilaženju perspektiva.
U okviru radionice otvorena su ključna pitanja strateškog odlučivanja: kako precizno identificirati potrebe organizacije, kako ih komunicirati, definirati mjerljive ciljeve i uspostaviti sustav praćenja rezultata.
U grupnom radu, polaznici su rješavali poslovne slučajeve koristeći predstavljene metode, povezujući teoriju s praksom u vlastitim organizacijama.
Radionica je pružila konkretna znanja i alate za bolje strateško odlučivanje, a uz stručni sadržaj, naglasak je bio i na međusobnom učenju, suradnji i razmjeni iskustava među kolegama.
Novosti