7. FINANCIJSKA KONFERENCIJA
Strateško i operativno planiranje

23. 10. 2025., DoubleTree by Hilton, Zagreb
 

 
08:45 – 09:15   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:15 – 09:30   Otvaranje konferencije

Voditeljica programa: Ljubica Brigitte Nikić

 
 
09:30 – 10:30   Procesi poslovnog planiranja

09:30 - 10:00   Procesni model kontrolinga 2.0 - Procesi poslovnog planiranja

Mladen Meter, Konzultant za kontroling i financije, Poslovna učinkovitost

  • Kontroleri kao partneri menadžerima
  • Strateško planiranje
  • Planiranje, budžetiranje i prognoziranje

10:00 - 10:30   Procesi poslovnog planiranja - Primjer iz prakse

Boris Borčić, Glavni financijski direktor kompanije, STSI (član INA Grupe)

 

  • Povezivanje strategije društva i operativnog planiranja
  • Top-down vs bottom-up plan
  • Postavljanje ciljeva i mjerenje učinka
 
 
10:30 – 11:00   Strateško planiranje

10:30 - 11:00   Strateško planiranje - Primjer iz prakse

Viktor Lučić, Direktor Sektora za korporativnu strategiju i razvoj poslovanja, KONČAR

  • Strateško planiranje u energetici
  • Pristup planiranju u razdoblju visoke potražnje za vlastitim proizvodima i/ili uslugama
  • Modaliteti prioritizacije različitih scenarija strateškog plana
  • Implementacija strateškog plana u korporaciji
 
 
11:00 – 11:30   Pauza za kavu
 
 
11:30 – 13:00   Operativno planiranje

11:30 - 12:00   Strateško i operativno planiranje: Izazovi, transformacija i budući razvoj

Matea Lončar, direktorica financija Strateškog poslovnog područja Pića, Atlantic Grupa

  • Ključni ciljevi i izazovi u planiranju u kompleksnom organizacijskom sustavu
  • Evolucija planskog procesa kroz vrijeme s ciljem povećanja efikasnosti planiranja
  • Slika budućnosti planiranja – daljnja unapređenja procesa u trenutnoj implementaciji

12:00 - 13:00   Panel diskusija: Izazovi operativnog planiranja u praksi

Moderator

Vedran Obadić, CFA, Direktor, Korporativno planiranje i kontroling, Mlinar Grupa

  • Tadija Dalić, Regionalni direktor financija za maloprodaju, Fortenova grupa 
  • Andrea Maros, Direktorica Financija, računovodstva i kontrolinga Grupe, Aminess Grupa  
  • Antonija Hudinčec, CFO, članica Uprave za financije, INETEC 

 
 
13:00 – 14:00   Pauza za ručak
 
 
14:00 – 16:00   Digitalna transformacija poslovnog planiranja

14:00 - 14:30   Poslovno modeliranje u IT alatu

Renata Domović, Konzultant za kontroling i financije, Poslovna učinkovitost

  • Input – što unosimo u model?
  • Process – što model radi?
  • Output – što dobivamo iz modela?
  • Demo – primjer poslovnog modeliranja iz poslovne prakse

14:30 - 15:00   Primjena AI u poslovnom planiranju

Prof. Dennis Ramulić, Edukacijski trener, Poslovna učinkovitost 

15:00 - 16:00   Panel diskusija: Izazovi digitalne transformacije planiranja

Moderator

Matea Borković, FCCA, Head of Finance CEE, Pepco Group  

  • Valentina Busija, People Experience Director, UNCONDITIONAL 

  • Ena Tandarić, Capability Owner, Hrvatski Telekom 

  • Marin Bodrušić, CFO, član Uprave, Luka Ploče 

  • Ana Špoljarić, Voditeljica kontrolinga, BIG BANG 

 
 
16:00 – 16:15   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava
 

Napomene:

Organizator zadržava pravo izmjene rasporeda i sadržaja konferencije.
Konferencija je javan događaj te će biti snimana.

 
 
  OPCIJE SUDJELOVANJA I PRIJAVE

A.  7. Financijska konferencija, 23. 10. 2025.
      (kotizacija: 350 EUR + PDV) 

 
 
Boris Borčić
 

Boris Borčić, glavni je financijski direktor kompanije STSI d.o.o. (član INA Grupe). Profesionalnu karijeru je započeo 2010. godine u INA Grupi u kontrolingu, nakon čega je obnašao više različitih funkcija unutar Financija i IT-a. Između ostalog bio je financijski direktor kompanija Holdina i Energopetrol u BiH, članovima Ina Grupe. Također, prije trenutne pozicije na koju je imenovan u prosincu 2024. godine, obnašao je funkciju direktora Kontrolinga upravljačkih i servisnih funkcija te HR kontrolinga MOL Grupe u Budimpešti. Akademsko obrazovanje stekao je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci gdje je završio i poslijediplomski studij Ekonomije energetskog sektora. Dodatnu edukaciju stekao je u sklopu MBA programa poslovne škole Cotrugli.

Viktor Lučić
 

Viktor Lučić, diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, a poslijediplomski MBA studij završio je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Veći dio karijere proveo je na rukovodećim mjestima u telekomunikacijskom sektoru (Hrvatski Telekom i A1 Hrvatska) u području strateškog planiranja, restrukturiranja i organizacijskih transformacija, ljudskih resursa i M&A. Grupi KONČAR pridružio se u ljeto 2023. godine na poziciji Direktora sektora za korporativnu strategiju sa zaduženjima u području strateškog planiranja, razvoja poslovanja, EU projekata i ESG-a.

Matea Lončar
 

Matea Lončar, direktorica je financija Strateškog poslovnog područja Pića unutar Atlantic Grupe, s više od deset godina iskustva u području financijskog upravljanja, kontrolinga i poslovnog planiranja. Prije trenutne uloge, obnašala je niz pozicija unutar Atlantic Grupe području korporativnog kontrolinga, područnog kontrolinga te interne revizije, a karijeru je započela u revizorskoj kući EY. Tijekom karijere aktivno je sudjelovala u brojnim inicijativama usmjerenim na optimizaciju poslovnih procesa, digitalnu transformaciju i implementaciju naprednih alata za izvještavanje i planiranje. Nositeljica je ACCA kvalifikacije od 2018. godine.

Vedran Obadić
 

Vedran Obadić, je financijski stručnjak s više od deset godina iskustva u savjetodavnim i proizvodnim kompanijama, s posebnim fokusom na FMCG industriju. Nositelj je CFA titule i završio je Executive MBA program na Cotrugli Business School. Trenutno radi kao direktor korporativnog planiranja i kontrolinga te voditelj projekata za upravljanje lancem opskrbe u Mlinar Grupi. Njegove odgovornosti obuhvaćaju strateško planiranje, koje uključuje dugoročno postavljanje poslovnih ciljeva, analizu tržišnih trendova i donošenje odluka temeljenih na podacima kako bi se osigurao održiv rast i konkurentska prednost. Fokusiran je na optimizaciju poslovnih procesa, poboljšanje operativne efikasnosti te razvoj financijskih modela koji omogućuju preciznije predviđanje i planiranje resursa. Uz strateško planiranje, vodi projekte u području upravljanja lancem opskrbe, s fokusom na optimizaciju zaliha, poboljšanje učinkovitosti poslovnih operacija i digitalizaciju procesa. Tijekom svoje karijere sudjelovao je u brojnim financijskim i strateškim projektima u maloprodaji, proizvodnji, tehnološkoj i prehrambenoj industriji, a posebno ga zanimaju inovacije koje mogu unaprijediti poslovne modele ne samo u pekarstvu nego u industriji općenito. Osim profesionalne karijere, ponosan je suprug i otac djevojčice.

Tadija Dalić
 

Tadija Dalić, iskusan je financijski stručnjak s bogatom karijerom u područjima financijskog upravljanja, restrukturiranja i strateškog savjetovanja. Od svibnja 2025. obnaša funkciju Finance Directora za Retail poslovni segment Fortenova grupe, gdje vodi novouspostavljenu Central Finance organizacijsku jedinicu s ciljem standardizacije i unaprjeđenja računovodstvenih, kontroling i treasury procesa u svim maloprodajnim kompanijama grupe u regiji. U toj ulozi, uz postojeće odgovornosti u Konzumu, preuzima i regionalne zadatke u bliskoj suradnji s financijskim timovima u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, BiH i Crnoj Gori.

Svoju je karijeru u Fortenova grupi započeo 2018. godine u Konzumu, gdje je kao Finance Director vodio tim od preko 100 zaposlenika u područjima računovodstva, kontrolinga i treasuryja. Bio je ključna osoba u financijskom restrukturiranju maloprodajnog poslovanja s prihodima od 2 mlrd. eura, u provedbi nagodbe Agrokora, pripajanju i integraciji Velpra, optimizaciji procesa i unapređenju financijskog planiranja te implementaciji PowerBI sustava za izvještavanje. Aktivno je sudjelovao u M&A projektima, projektima optimizacije obrtnog kapitala te postizanju sinergija unutar Fortenova grupe, uključujući Mercator.

Prije dolaska u Konzum, Tadija je radio u Deloitteu (2016. – 2018.) kao Manager i Associate Director u odjelu financijskog savjetovanja, gdje je vodio transakcijske i restrukturirajuće projekte u Hrvatskoj i Sloveniji. Među najznačajnijim iskustvima ističe se uloga voditelja tima u analizi likvidnosti Agrokora tijekom krize, što je bilo ključno za nagodbu i restrukturiranje koncerna, kao i provođenje brojnih due diligence projekata i financijskih analiza za vodeće regionalne kompanije.

Karijeru je započeo u KPMG-u (2007. – 2016.), gdje je kao Supervisor i Assistant Manager u reviziji stekao temeljno iskustvo u financijama, vodeći revizijske timove za renomirane klijente iz različitih industrija te sudjelujući u savjetodavnim projektima vezanima uz konsolidacije, spajanja i akvizicije.

Tadija je ovlašteni računovođa (FCCA), član britanskog udruženja ACCA, a diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Andrea Maros
 

Andrea Maros, je financijska direktorica s bogatim iskustvom u transformaciji poslovanja, optimizaciji kapitalne strukture i procesima spajanja i preuzimanja. Pouzdana savjetnica upravama i dioničarima, s dokazanim rezultatima u osiguravanju održivog rasta, pribavljanju financiranja u složenim tržišnim uvjetima te izgradnji dugoročnih odnosa s investitorima i kreditorima.

Od svibnja 2023. godine obnaša funkciju Group Finance Director u Aminess Grupi, gdje nadzire financijsko poslovanje šest hotelskih i dviju upravljačkih kompanija koje posluju pod brendom Aminess Hotels & Resorts na deset destinacija s ukupno 25 objekata. Zadužena je za financije, kontroling i računovodstvo osam pravnih subjekata s prihodom od 150 milijuna eura i EBITDA-om od 45 milijuna eura. Ključna postignuća uključuju lansiranje Asset-Light segmenta, imenovanje za članicu Uprave novoakvirirane kompanije Adriatic Hotel Management (prosinca 2024.), integraciju ERP-a, obračuna plaća, e-računa i BI sustava, te osnivanje Odjela interne kontrole koji izravno izvještava Upravu. Reorganizirala je računovodstveni odjel u hijerarhijsku strukturu i vodi tim od 45 stručnjaka.

Prije toga, od veljače 2020. do travnja 2023., obnašala je funkciju Finance Director / CFO u RALU Logistici (članici LURA Grupe). Uspješno je provela financijski preokret kompanije – povećala EBITDA-u s 18 milijuna HRK (2018.) na 64 milijuna HRK (2023.), ispunila ključni cilj dioničara isporukom značajnih novčanih povrata, te vodila pregovore o refinanciranju, uključujući gotovo stopostotno financiranje novih skladišta i planiranih akvizicija. Ključne odgovornosti obuhvaćale su upravljanje radnim kapitalom, financiranjem flote (preko 400 leasing ugovora u Hrvatskoj i Srbiji), savjetovanje Uprave i vlasnika o akvizicijama i investicijama te provedbu transformacije pravnog oblika tvrtke iz d.o.o. u d.d., uz sudjelovanje u redizajnu sustava bonusa menadžmenta.

Andrea Maros donosi široko iskustvo koje obuhvaća strateško i operativno financijsko upravljanje u velikim sustavima, provedbu financijskih transformacija, optimizaciju kapitalne strukture, realizaciju akvizicija te uspješno vođenje kompleksnih projekata i timova u izazovnim tržišnim uvjetima.

Antonija Hudinčec
 

Antonija Hudinčec članica je Uprave i financijska direktorica (CFO) tvrtke INETEC od srpnja 2025. godine. INETEC je hrvatska privatna tvrtka specijalizirana za istraživanje, razvoj i proizvodnju robotskih sustava, instrumenata, sondi i softvera koji se koriste za inspekciju nuklearnih elektrana diljem svijeta. Osim što razvija vlastite tehnologije, tvrtka ima i operativne timove koji provode terenske inspekcije u nuklearnim postrojenjima na međunarodnoj razini. INETEC-u se pridružila u srpnju 2024. godine, preuzevši upravljanje nad četiri odjela unutar financijskog sektora: Financije i računovodstvo, Kontroling, Opći poslovi, nabava i logistika te IT. Danas je odgovorna za te funkcije unutar cijele INETEC Grupe, koja posluje u Hrvatskoj, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Sjedinjenim Američkim Državama. Prije dolaska u INETEC, Antonija je radila u EY-u od kraja 2019. do srpnja 2024. gdje je obnašala funkcije menadžerice i starije menadžerice u odjelu financijsko-računovodstvenog savjetovanja (FAAS). Fokus njezinog rada bio je na savjetovanju klijenata u vezi s kompleksnim računovodstvenim transakcijama, unapređenju financijskih procesa te izvještavanju o održivosti (ESG). Od 2017. do 2019. godine radila je u bankarskom sektoru kao menadžerica za restrukturiranje pravnih osoba gdje je bila odgovorna za upravljanje portfeljem klijenata, izradu kreditnih analiza i prijedloga te definiranje strategija naplate i oporavka potraživanja. Karijeru je započela u siječnju 2014. godine u reviziji gdje je unutar EY-a napredovala od pripravnice do pozicije seniorke, radeći na revizijama domaćih i međunarodnih klijenata različitih industrija. Antonija je završila Ekonomski fakultet u Zagrebu te je certificirana članica udruženja ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).

Renata Domović
 

Renata Domović, dipl. oec., diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je zaposlena kao konzultant za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti d.o.o. Posjeduje višegodišnje iskustvo i opsežno znanje iz područja kontrolinga, računovodstva, financija i revizije, vođenja projekata, te financijskog i operativnog planiranja i izvještavanja. Tijekom svoje karijere kontinuirano se stručno usavršavala i educirala, te je stekla certifikat ovlaštenog revizora pri Hrvatskoj udruzi revizora. Stečeno iskustvo koristi i danas za reviziju poslovnih operacija i temeljnih financijskih izvještaja. Kao iskusni voditelj kontrolinga, specijalizirala se u postavljanju i optimizaciji poslovnih procesa, izvještavanju i reviziji poslovanja. Uspješno pokrenula i razvila odjel kontrolinga u M SAN grupi d.o.o., implementirajući cjeloviti koncept kontrolinga i postavljajući temelje za operativne instrumente, internu regulativu, izvještaje i terminologiju, te unaprijedila analitičke i savjetodavne poslovne procese. Njezin profesionalni put obilježen je i izradom kompleksnih konsolidiranih financijskih izvještaja za velike korporacije.

Matea Borković
 

Matea Borković je financijska i transformacijska liderica s više od 16 godina međunarodnog iskustva – osam godina u Big4 (KPMG) i osam u Pepco Groupu. Trenutno je Head of Finance CEE, u Pepcu, gdje vodi ključne projekte financijske transformacije u CEE regiji, uključujući regulatorne promjene, SAP Concur i razvoj RPA rješenja. Prije toga bila je Finance Change Director u Pepco Group i direktorica financija i članica Uprave Pepco Croatia, odgovorna za širenje poslovanja u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i BiH, te Head of Business Development, gdje je razvila međunarodni franšizni model i ulazak na nova tržišta. Karijeru je započela u KPMG-u u Hrvatskoj i Irskoj, fokusirajući se na reviziju i savjetovanje financijskih institucija. Prepoznata je po sposobnosti povezivanja financija, IT-a i komercijale te vođenju multikulturalnih timova u dinamičnim međunarodnim okruženjima

Marin Bodrušić
 

Marin Bodrušić je iskusni financijski i operativni menadžer s bogatim iskustvom u financijama, reviziji i strateškom vođenju. Od srpnja 2025. član je Uprave društva Luka Ploče d.d., zadužen za financije i IT. Prije toga obnašao je rukovodeće funkcije u međunarodnoj osigurateljnoj grupaciji, gdje je bio odgovoran za financije i strateški razvoj organizacije te CEO i član uprave više društava unutar grupe. Sudjelovao je u radu regulatornih i stručnih tijela unutar osigurateljne industrije, vodeći harmonizaciju tržišnih sudionika kod implementacije izmjena regulatornih okvira. Karijeru je započeo u KPMG-u, gdje je gotovo 8 godina radio na reviziji i savjetovanju financijskih institucija. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (smjer Makroekonomija) i nositelj je ACCA kvalifikacije. 

Valentina Busija
 

Valentina Busija posjeduje više od 20 godina iskustva na menadžerskim pozicijama u internacionalnim kompanijama na razini Europe. Trenutačno je People Experience Director u Unconditionalu, gdje upravlja strateškim i operativnim HR funkcijama u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji, s fokusom na razvoj zaposlenika, digitalizaciju procesa i jačanje organizacijske kulture. Prije toga obnašala je dužnost Head of People Operations u Rimac Technology, a međunarodno iskustvo gradila je u Pepcu kao Operativna direktorica ljudskih potencijala za Europu, gdje je vodila tim HR managera u 15 zemalja i razvijala sustave prilagođene brzorastućem okruženju i otvaranju novih zemalja. Njezine ključne snage uključuju strateški HR leadership, organizacijsko skaliranje, financijsko planiranje i budžetiranje, digitalnu transformaciju procesa te kreiranje održivih modela rasta. Iskustvom u prodaji i menadžmentu povezuje poslovne rezultate s razvojem ljudi, gradeći dugoročno otporne organizacije.

Ena Tandarić
 

Ena Tandarić, mag.oec. je stručnjakinja s dugogodišnjim iskustvom u Hrvatskom Telekomu, gdje je radila na različitim pozicijama, a trenutačno je Capability Owner. Posljednjih godina fokusirana je na područje digitalne transformacije i optimizaciju poslovnih procesa. Kao Capability Owner i bivši Product Owner, vodila je projekte implementacije rješenja, prevodila poslovne zahtjeve u konkretne specifikacije te usklađivala razvoj s poslovnim ciljevima i regulatornim zahtjevima. Njezino iskustvo obuhvaća i analizu poslovnih procesa, povećanje efikasnosti te razvoj kvalitetnog korisničkog iskustva. Diplomirala je Računovodstvo i reviziju na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu te završila više edukacija iz područja leadershipa, coachinga, komunikacije te tehničkih vještina.

Ana Špoljarić
 

Ana Špoljarić, zaposlena je na poziciji voditelja kontrolinga Big Bang Hrvatska, gdje je zadužena za izvještavanje, poslovne analize, praćenje poslovnih ciljeva, unaprjeđenje i optimizaciju poslovnih procesa. Svoju profesionalnu karijeru započela je u Končar Elektroindustriji d.d. kao financijski analitičar, a značajno iskustvo financija, upravljanja i vođenja tima stekla je u logistici, tvrtki Intereuropa d.o.o., na poziciji voditelja financija. Diplomirala je na ZŠEM u Zagrebu, smjer financije i računovodstvo, a tijekom svoje karijere aktivno se usavršava u području financija, strateškog upravljanja te razvoja menađerskih i komunikacijskih vještina, s fokusom na razvoj timske kulture i poticanje suradnje.

Prof. Dennis Ramulić
 

Prof. Dennis Ramulić magistar je edukacije matematike i fizike s desetak godina iskustva u obrazovnom sustavu i privatnom sektoru, gdje se uz karijeru u autoindustriji razvija u stručnjaka za agilne, Lean i Kaizen metodologije rada. Nakon toga proveo je dio karijere u telekomunikacijama. Iskustvo rada stekao je ponajviše u financijama, nabavi, upravljanju zalihom te upravljanju poslovnim procesima, dok se zadnjih nekoliko godina bavi digitalizacijom poslovanja, razvojem RPA rješenja te uvođenjem naprednih analitičkih metoda u poslovanje.

Iskustvo u obrazovanju ostavilo je svoj utjecaj pa se danas bavi educiranjem u nekoliko edukacijskih centara a specijalnost su mu MS Excel, Power Platforma (Power BI, Automate i Apps), ostale Office 365 aplikacije te digitalizacija poslovanja, podatkovna analitika, Lean, BPM i RPA.

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnim školama Harvard Business School, IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

 

MODERATOR:

Ljubica Brigitte Nikić
 

Ljubica Brigitte Nikić diplomirana je psihologinja s radnim iskustvom u ljudskim resursima. Karijeru je započela kao praktikant u HR-u u neprofitnoj organizaciji, nastavila kao HR Specialist u IT-ju, a trenutno je voditeljica HR-a u industriji prodaje i poljoprivrede. Posljednjih deset godina bavi se temom mentalnog zdravlja u lokalnoj zajednici, gdje provodi različite radionice na temu osvještavanja i razvoja vještina. Obrazovanje je nastavila u smjeru coachinga; završila je integrativni konstruktivistički coaching te je organizacijski transakcijski analitičar u edukaciji pod supervizijom. Tehnikama iz TA pomaže pojedincima u organizacijama identificirati probleme i ostvariti postavljene ciljeve.

 
 

Ispunite svoje kontaktne podatke i dobit ćete link za preuzimanje prezentacija.

 

* Napomena: preuzimanjem prezentacija pristajete na primanje stručnih obavijesti iz područja kontrolinga, financija i menadžmenta, a odjavu za primanje možete napraviti u bilo kojem trenutku.

Ukoliko ne dobijete potvrdu web stranice da je prijava uspješno zaprimljena, molimo Vas da se prijavite na broj telefona 01/ 2304-571 ili putem e-mail-a na info@poslovnaucinkovitost.eu.

 
Polja označena sa * znakom su obavezna.