Meke vještine za uspjeh i učinkovitost

Ova radionica je peti modul edukacijskog programa HR ACADEMY.

Opis:
S obzirom na sve veću potrebu za suradničkim pristupom u svakodnevnom obavljanju zadataka i mogućnosti prilagođavanja  raznim situacijama zbog učestalih promjena, meke vještine su postale izrazito važan aspekt upravljanja učinkovitošću i postignućem. Veliki broj problema u organizacijama, ali i raznim drugim grupama nastaje upravo zbog loših ili nedostatnih mekih vještina. Način na koji pristupamo komunikaciji s drugim ljudima, koliko smo vješti u rješavanju konflikata, na koji način organiziramo sebe i druge, te na koji način smo sposobni funkcionirati u timu, upravo su one vještine koje često predstavljaju ključan segment u postizanju visoke razine efikasnosti I postignuća.

Ciljevi:
Osvijestiti važnost mekih vještina u poslovnom okruženju, te uvježbavanje konkretnih, praktičnih tehnika koje možemo koristiti u svakodnevnoj praksi.

Metode rada:
Metode rada uključuju interaktivni pristup, demonstracije, učenje po modelu i učenje temeljeno na iznošenju osobnog iskustva, praktične vježbe, diskusije, individualni i grupni rad. Polaznici između termina treninga dobivaju zadatke kako bi u praksi uvježbavali usvojeno. Na početku idućeg termina radionice najprije se reflektiramo za zadatke koje su sudionici provodili u praksi.

Sadržaj i raspored

1. DAN

Komunikacija kao baza kvalitetnih međuljudskih odnosa?

  • Važnost komunikacije
  • Komunikacijska osmica - što je unutarnja reprezentacija i zašto je važna kao preduvjet dobre komunikacije
  • Prepreke kvalitetne komunikacije
  • Faktori obrade – projekcije, prerano zaključivanja

Praktične vježbe: «Činjenice ili predodžbe» - vježba za osvještavanje čestine projiciranja

Komunikacijski šumovi

  • Vježbe za osvještavanje šumova u komunikaciji (distorzija, brisanje, poopćavanje)
  • Aktivno slušanje
  • Karakteristike aktivnog slušanja vs. pasivno slušanje
  • Kako aktivno slušati

Praktične vježbe: “Daj mi uputu”

Tehnike komuniciranja i pružanja povratne informacije

  • Parafraziranje i sumiranje
  • Ja poruke
  • Davanje povratne informacije (feedback)

Praktične vježbe: “Vježbanje na primjerima” – pretvaranje nekonstruktivnih komunikacijskih formi u konstruktivne

Kako do konstruktivne komunikacije i izbjegavanja konflikata

  • Nastanak i faze u razvoju konflikata
  • Kako izgraditi rapor (usklađivanje) – skladan i učinkovit odnos s kolegama na svim razinama
  • Fleksibilnost i kreativnost  u komunikaciji

Praktične vježbe:  Svakodnevni primjeri konflikata i transformacija istih po NVC metodi

2. DAN

Upravljanje vremenom i zadacima

  • Vrijeme kao resurs
  • Krivulja učinka
  • Kradljivci vremena
  • Planiranje

Praktična vježba: Upitnik kradljivaca vremena; ABC metoda

Prioritiziranje

  • Važnost prioritiziranja i najčešće pogreške
  • Paretov princip
  • ABC metoda
  • Prioritiziranje i asertivnost

Praktična vježba: “Dobra vila”

Poticanje timske kohezije i suradnički pristup

  • Karakteristike efikasnih i neefikasnih timova
  • Važnost i bogatstvo različitosti u timu
  • Zauzimanje za tim i međusobna podrška članova
  • Karakteristike dobre timske kohezije I faktori koji utječu na koheziju

Praktična vježba: Upitnik – procijeni faktore kohezije

Kreativan pristup rješavanju problema

  • Kako funkcionira naš mozak
  • Preduvjet za kreativno donošenje odluka
  • Perceptivne pozicije
  • Izlazak iz vlastitih okvira

Praktična vježba: Brainstorming po principu “design thinking” pristupa

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije