Uspostava sustava za izračun profitabilnosti

Radionica je dio programa CONTROLLING DAYS 2025.
Opis
U vrijeme kada je rast poduzeća ograničen stalnim pritiscima konkurencije, kupaca, dobavljača i svih ostalih dionika, vrlo je važno efikasno upravljati raspoloživim resursima. Cilj koji se nameće pred menadžment je maksimizacija profita odnosno umijeće ulaganja u najprofitabilnije segmente poslovanja i napuštanje onih koji donose gubitke. Kako bi prepoznali takva područja na vrijeme, ključna je uspostava primjerenog sustava za izračun i analizu profitabilnosti, koji će menadžmentu omogućiti upravljanje i odlučivanje temeljeno na pravovremenim i relevantnim informacijama. Takav način upravljanja će u konačnici rezultirati povećanjem učinkovitosti i profitabilnosti poduzeća.
Ciljevi
Cilj ove radionice je upoznati polaznike sa konceptom iskaza uspjeha te svim preduvjetima i koracima pri njegovom kreiranju. Polaznici će se kroz predavanja i praktične vježbe upoznati sa svim koracima u izračunu profitabilnosti, od važnosti definiranja profitnih i troškovnih centara, metoda i ključeva alokacije troškova do finalnih analiza profitabilnosti. Sudionicima ćemo približiti i IT sustave za podršku izračunu profitabilnosti, te koje su to karakteristike koje takvi sustavi trebaju zadovoljavati.
Metode rada
Polaznici će navedene sadržaje usvajati kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe na papiru i računalu, te diskusiju s ostalim polaznicima i trenerom.
Kome je namijenjena
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, financijama i računovodstvu.
Sadržaj i raspored radionice:
10:00 - 10:30 Registracija i preuzimanje materijala
10:30 - 11:30 Iskaz uspjeha profitnih centara
- Koncept iskaza uspjeha
- Određivanje i organizacija profitnih centara
- Preduvjeti za kreiranje iskaza uspjeha (organizacijski, informacijski i procesni)
Praktična vježba: Kreiranje strukture iskaza uspjeha
11:30 - 11:45 Pauza za kavu
11:45 - 13:15 Evidentiranje prihoda i alokacija troškova
- Najbolje prakse evidentiranja prihoda
- Klasifikacija troškova
- Metode alokacije troškova
- Najbolje prakse alokacije troškova
Praktične vježbe:
- Izrada i upotreba modela alokacije troškova
- Usporedba različitih metoda alokacije
13:15 - 14:15 Pauza za ručak
14:15 - 15:45 Analiza podataka
- Izračun pokazatelja profitabilnosti
- Kreiranje standardnih izvještaja i ad-hoc analiza
Praktična vježba: Analiza i izvještavanje podataka o profitabilnosti
15:45 - 16:00 Pauza za kavu
16:00 - 17:30 Najbolje IT prakse za analizu i izvještavanje o profitabilnosti
- Tržište IT alata za analizu i izvještavanje o profitabilnosti
- Temeljni preduvjeti za korištenje pojedine vrste IT alata
- Prednosti i nedostaci besplatnih i komercijalnih IT alata
Praktična vježba: Primjer analize i izvještavanja o profitabilnosti u MS Excel-u
OPCIJE SUDJELOVANJA I PRIJAVE
A. Kontroling konferencija, 23.05.2025.
(kotizacija: 550 EUR + PDV)
B. Radionica, 22.05.2025.
(kotizacija: 450 EUR + PDV)
Teme radionica za odabir:
- (Re)design of controlling processes with LEGO® SERIOUS PLAY®
- Future making in controlling – Creating the future of your controlling department [EN]
- Preparation for ERP/BI project implementation
- Uspostava sustava za izračun profitabilnosti
C. Kontroling konferencija i radionica, 22. i 23.05.2025.
(kotizacija: 850 EUR + PDV)
- Kontroling konferencija i radionica: (Re)design of controlling processes with LEGO® SERIOUS PLAY®
- Kontroling konferencija i radionica: Future making in controlling – Creating the future of your controlling department
- Kontroling konferencija i radionica: Preparation for ERP/BI project implementation
- Kontroling konferencija i radionica: Uspostava sustava za izračun profitabilnosti
PONUDA SMJEŠTAJA
Za sve sudionike naših događaja, uz obvezno korištenje promo koda PU2025 prilikom rezervacije*, osigurani su u dolje navedenim hotelima cijene po osobi za noć**:
1 ili 2 noćenja - 190,00 EUR
3 noćenja - 150,00 EUR
1 ili 2 noćenja - 265,00 EUR
3 noćenja - 215,00 EUR
Family hotel Amarin
15% popusta na redovne online cijene
Island hotel Istra
15% popusta na redovne online cijene
Napomene:
* promo kod aktivan je od 06.02.2025. do trenutka dok ima slobodnih smještajnih kapaciteta u navedenim hotelima (kontakt za informacije: hello@maistra.hr, 052/800250)
*** u slučaju da niste bili u mogućnosti rezervirati smještaj u navedenim hotelima, molimo Vas obratite se nama na +385 (0)1 23 04 571.
Renata Domović, dipl. oec., diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je zaposlena kao konzultant za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti d.o.o. Posjeduje višegodišnje iskustvo i opsežno znanje iz područja kontrolinga, računovodstva, financija i revizije, vođenja projekata, te financijskog i operativnog planiranja i izvještavanja. Tijekom svoje karijere kontinuirano se stručno usavršavala i educirala, te je stekla certifikat ovlaštenog revizora pri Hrvatskoj udruzi revizora. Stečeno iskustvo koristi i danas za reviziju poslovnih operacija i temeljnih financijskih izvještaja. Kao iskusni voditelj kontrolinga, specijalizirala se u postavljanju i optimizaciji poslovnih procesa, izvještavanju i reviziji poslovanja. Uspješno pokrenula i razvila odjel kontrolinga u M SAN grupi d.o.o., implementirajući cjeloviti koncept kontrolinga i postavljajući temelje za operativne instrumente, internu regulativu, izvještaje i terminologiju, te unaprijedila analitičke i savjetodavne poslovne procese. Njezin profesionalni put obilježen je i izradom kompleksnih konsolidiranih financijskih izvještaja za velike korporacije.
Održane edukacije