Datum i mjesto održavanja: 08.03.2024., Zagreb
 
Razvoj novih menadžera

Opis

Ulažući u menadžerske potencijale, omogućujući im stjecanje potrebnih znanja i vještina, podići ćete moral i ojačati organizaciju. Sudjelujući na ovoj radionici, sudionici će osvijestiti važnost ulaganja u zaposlenike i razvoja menadžmenta. S naglaskom na mogućnosti razvoja, sudionici će biti u mogućnosti uspostaviti kulturu u kojoj je moguće zadržati najbolje talente te efikasnije planirati sukcesiju.

Ciljevi radionice:

  • Postaviti strategiju za razvoj novih menadžera
  • Razumjeti važnost definiranja menadžerskog razvojnog puta i kontinuiranog razvoja
  • Definirati menadžerske uloge i potrebne kompetencije
  • Primijeniti načela razvoja menadžmenta na organizaciju

 

SADRŽAJ

08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
9:00 - 10:30 Kreiranje menadžerskih zapisa                                                                                                    

  • Nužnost razvoja menadžmenta
  • Menadžerske vještine mogu se naučiti
  • Menadžeri uče od dobrih menadžera
  • Kreiranje menadžerskih zapisa
  • Jasno definiranje uloga i kompetencija
  • Osiguravanje potrebnih alata
  • Prepoznavanje menadžerskih potencijala

10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:45 Definiranje i razvoj kompetencija

  • Jasno definiranje potrebnih kompetencija
  • Identificiranje prednosti
  • Prepoznavanje razvojnih potreba
  • Osiguravanje razvojnih mogućnosti
  • Dodjeljivanje mentora
  • Nagrađivanje učinkovitih menadžera
  • Natjecanje učinkovitih menadžera

12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Osiguravanje potrebnih alata

  • Izrada priručnika i procedura
  • Pružanje podrške
  • Omogućavanje treninga i razvojnih mogućnosti
  • Poticanje umrežavanja među suradnicima
  • Uspostavljanje ljudskih resursa
  • Poticanje mentorskih odnosa
  • Izrada razvojnog plana
  • Pružanje redovite povratne informacije
  • ​Poticanje mentorstva

14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Pravovremeno prepoznavanje potencijala

  • Razvoj počinje i ranoj fazi
  • Prepoznajte kandidate na vrijeme
  • Prepoznajte kandidate kroz analize
  • Razvijajte one s menadžerskim ciljevima
  • Otvorite jasan put upravljanju
  • Jasan put kao putokaz
  • Jasan put omogućuje kvalitetan trening i podršku
  • Planiranje sukcesije i upravljanje promjenama
  • Donošenje odluka i traženje pomoći
  • Podrška umjesto mikro menadžmenta
  • Kontinuirani rast i razvoj
 

PREDAVAČI:

Petra Grabušić
 

Petra Grabušić, diplomirani ekonomist. Dodatno se obrazovala u području HR menadžmenta na poslovnoj akademiji u Zagrebu. Stekla je pedagoško-psihološku i andragošku izobrazbu.  Kontinuirano je uključena u različite oblike učenja i usavršavanja postojećih vještina ali i stjecanja novih. Educira se i usavršava u području HR management-a i leadership-a i na međunarodnoj razini što joj omogućuje korištenje suvremenih alata na području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, a što uključuje organiziranje i vođenje procesa selekcije, upravljanja radnim učinkom, razvoja i implementacije sustava interne komunikacije te interne edukacije zaposlenika u odnosima s klijentima. Certificirala se kao SDI (Strength Deployment Inventory) facilitator za upotrebu i interpretaciju alata za vođenje timova, prevenciju i upravljanje konfliktima u timu te pružanje Feedback-a i komuniciranje očekivanja. Aktivni je gost predavač iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te leadership-a i management-a na nekoliko poslovnih škola. Radila je kao voditeljica ljudskih resursa u proizvodnoj tvrtci Valoviti papir Dunapack, potom kao regionalna voditeljica ljudskih resursa KIA Motors Adria Group-e, a danas je voditeljica HR odjela za Hrvatsku u Fortuna Entertainment Group. Na rukovodečim pozicijama u ljudskim resursima radi 12 godina, a ujedno je i vlasnica tvrtke za poslovno savjetovanje.  

 
 
 
Sve edukacije
 Održane edukacije