Nikola Karamarko

dr. sc. Nikola Karamarko, dipl. oec. hotelijerstva i turizma, ugostitelj i hotelijer, magistrirao je na studiju ”Upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu i turizmu”, a obranio je doktorsku disertaciju na temu “Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma”. Od 1977. do 1996. godine je generalni direktor Grand hotela Adriatic d.d. i Opatijskog kongresnog centra. Od 1996. g. formira i radi kao direktor operacija, u prvoj hrvatskoj međunarodnoj management tvrtki Hrvatski hoteli i ljetovališta - Croatian Hotels and Resorts za Zagrebačku banku. Od 1998. je generalni direktor Hoteli Milenij Opatija u Deluxe Colection branda World Hotels. Od 2001. je Generalni direktor i predsjednik Uprave Liburnia Riviera Hoteli d.d. Opatija, a od 2004. vlasnik je i samostalni konzultant u Karamarko consultingu za hotelijerstvo i turizam. Usavršavao je ugostiteljski menadžment u tvrtki Harrods u Londonu. Završio je menadžment trening 2002. g. s Carl Duisberg Gesellschaft e.v. i njemačkim ekspertima za «Menadžment saniranja i restrukturiranja hrvatskih hotelskih poduzeća» te treninge za savjetnike EBRD TAM/ BAS Programi u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. Certificirani je konzultant HAMAG-a.Upravljanje razvojem i poslovanjem sa održivom konkurentnošću i izgradnjom branda te uvođenjem  Kontrolinga u ugostiteljsko turističke tvrtke započeo je od 1997. godine, prema istim Jedinstvenim standardima (ob)računa svjetske smještajne industrije – Uniform System of Accounts for the Lodging Industry (USALI).

 
Prethodna objava
  Roman Griesfelder
Sve objave
 Naš tim
Sljedeća objava
Nenad Buljan