Za rane prijave do 31.01.2023. uz popunjeni UPITNIK za međunarodnu studiju na temu "Procesni kontroling",  odobravamo Vam popust od 12,5 % !

Upitnik je dostupan za popunjavanje  na sljedećem linku: https://ww3.unipark.de/uc/cpmc/processFScr/

 
09:00 - 09:30   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:30 - 09:45   Otvaranje konferencije
 
 
09:45 – 10:45   Procesna orijentacija u poduzećima
 

Process controlling as a basis for lasting process excellence

Markus Brenner, Principal and Head of Process and Enterprise Automation

Horváth AG

  • Process excellence as a strategic success factor
  • Process controlling to ensure excellent process performance
  • Current survey: status of process controlling in Croatia
  • Outlook
 

Strateškim programom za razvoj do platforme za unapređenje organizacijskih procesa

Jadranka Gojtanić, Voditeljica projektnog ureda (PMO)

Maistra d.d. (Adris Grupa)

  • Kreiranje inicijativa za poticanje izvrsnosti organizacije
  • Utjecaj internih projekata na dinamiku i uspješnost timova
  • Načini upravljanja i usmjeravanja organizacijske promjene
  • Kritičko promišljanje vlastitih uloga u organizacijskim procesima
 
 
10:45 – 11:15   Pauza za kavu
 
 
11:15 – 12:30   Organizacija i optimizacija procesa u praksi
 

Process Management in the Controlling Department (of CFO-Area)

Prof. Dr. Ronald Gleich, Professor for Management Practice & Control

  • Frankfurt School of Finance & Management
  • Principles of Performance Measurement of Controlling-Processes
  • Using of Benchmarking as Performance Evaluation-Tools
  • Customer oriented improvement of the processes

 

Redizajn poslovnih procesa u Atlantic Grupi

Siniša Resanović, FCCA, Izvršni direktor Centralnih financija i Korporativnog kontrolinga 

Atlantic Grupa d.d.

  • Zašto standardizirati procese u velikim sustavima?
  • Provedba projekta redizajna poslovnih procesa u Atlantic Grupi
  • Implementacija projektnih rezultata u linijsku organizaciju
  • Kakva je uloga Kontrolinga i Financija u dizajnu i implementaciji poslovnih procesa?
 
 
12:30 – 14:00   Pauza za ručak
 
 
14:00 – 15:30   Usmjerenost prema procesnoj izvrsnosti – sljedeći koraci
 

Robotic Process Automation (RPA) in Finance & Controlling

Prof. Dr. Mike Schulze, Vice Dean and Professor of Controlling, Accounting and Financial Management 

CBS International Business School

  • Fundamentals of RPA
  • Assessing the automation potential of processes
  • Existing use cases
  • Outlook: Intelligent Automation
 

PBC (Process Based Costing) - Obračun troškova procesa

Prof. dr. sc. Sandra Janković, Dekanica

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilištu u Rijeci

  • Obračun troškova procesa - osnova za operativno i strateško upravljanje
  • Kada se isplati  implementirati obračun troškova procesa i tko su dobri kandidati za primjenu te metode
  • Prednosti obračuna troškova procesa u odnosu na klasične metode obračuna
  • Integracija obračuna troškova procesa s ostalim metodama
  • Koristi od uvođenja obračuna troškova procesa
  • Primjeri dobre prakse
 
 
15:30 - 15:40   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava

Napomene:

Organizator zadržava pravo izmjene rasporeda i sadržaja konferencije.
Konferencija je javan događaj te će biti snimana.

 
 
Markus Brenner
 

Markus Brenner is Principal at Horváth and Head of Process and Enterprise Automation. For more than 20 years, he has supported companies in the introduction and further development of process management approaches and the integration of processes into corporate management.

Jadranka Gojtanić
 

Jadranka Gojtanić je voditeljica projektnog ureda (PMO) u Maistri d.d. gdje koordinira implementaciju razvojnih projekata ključnih za inovativnost i unaprjeđenje organizacije, internih procesa i organizacijske kulture. Kao konzultantica u turizmu radila je na projektima pametnog turizma, digitalne transformacije, marketinških i operativnih planova u hotelijerstvu te je bila dio timova za razvoj strategija turističkih destinacija. Uključena je i u temu održivosti kao voditeljica tima za provođenje ESG inicijativa na razini tvrtke. Magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, ima završen Executive MBA sa internacionalne management škole i članica je Alumni-a IEDC Bled School of Management.

Prof. Dr. Ronald Gleich
 

Prof. Dr. Ronald Gleich has been Professor for Management Practice and Control and Academic Director Center for Performance Management & Controlling at the Frankfurt School of Finance and Management since August 2020. His research focuses on current and practically relevant issues of controlling, innovation management and performance measurement. He is the author of one of the leading controlling textbooks in the German-speaking world (Controlling, 14th edition, together with P. Horváth/M. Seiter at Vahlen-Verlag), co-editor of the Controlling-Berater (Haufe-Verlag) and co-director of the ICV-Ideenwerkstatt, the think tank of the international Controller Association. He also advises and controls leading German companies, especially in the manufacturing industry. After an apprenticeship as a banker and the study of technically-oriented business administration in Stuttgart, he also received his doctorate and habilitation at the University of Stuttgart. After a deputy professorship at the University of Hohenheim, Mr. Gleich was Professor of Industrial Management at EBS University from 2003 to July 2020, where he also held various management positions. Mr. Gleich was also a partner in the management consultancy Horváth & Partners from 2001-2005 and managing partner and shareholder of the Horváth Academy from 2012-2018.

Siniša Resanović
 

Siniša Resanović, FCCA, Izvršni direktor Centralnih financija i Korporativnog kontrolinga Atlantic Grupe d.d.
Posjeduje bogato iskustvo u financijama i kontrolingu koje je stekao na rukovodećim pozicijama u Atlantic Grupi, RTL Hrvatska i Vipnetu (sada A1). Učestalo se bavio svim segmentima financija i kontrolinga te je pokretao i vodio mnoge projekte iz domene razvoja financijskih procesa i sustava. Diplomirao je 1999. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Od 2003. član je ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants). Dodatno se usavršavao u London Business School te IE Business School u Madridu.

Prof. Dr. Mike Schulze
 

Prof. Dr. Mike Schulze is Vice Dean and Professor of Controlling, Accounting and Financial Management at CBS International Business School in Mainz, Germany. He is also a senior research fellow and lecturer at the EBS Universität für Wirtschaft und Recht and a lecturer in the area of executive education at the Frankfurt School of Finance and Management. Recently he also took over the function as an Honorary Professor-in-Residence for the Institute of Management Accountants (IMA) in Europe. His current research and consulting activities focus on trends and developments in the CFO area, the digitalization of the controlling function and corporate sustainability performance management. Prof. Schulze served as an officer in the German Federal Armed Forces and worked within the Finance function at Ford Motor Company in Cologne as well as a seminar manager at Horváth Academy, the formerly training division of Horváth & Partners Management Consultants.

Prof. dr. sc. Sandra Janković
 

Prof. dr. sc. Sandra Janković redovita je profesorica na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilištu u Rijeci i trenutno obnaša funkciju dekanice.  Doktorat je stekla 2001. godine na Ekonomskom sveučilištu u Beču (Wirtschaftsuniversität Wien) na temu obračuna troškova procesa. Magistrirala (1997) je i diplomirala (1993) na Fakultetu za turistički i hotelski menadžment Opatija. Sudjelovala je na mnogobrojnim specijalizacijama i stručnim studijskim boravcima u inozemstvu. Na Fakultetu predaje kolegije Menadžersko računovodstvo, Strategijsko računovodstvo, Računovodstvo malih i srednjih poduzeća, Upravljanje prihodima i Cost Management. Autorica je i koautorica šezdesetak znanstvenih i stručnih radova te voditeljica projekta Benchmarking hrvatskog hotelijerstva i kourednica znanstvenog časopisa Tourism and Hospitality Management.

 

MODERATOR:

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali, Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein, koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske banke za obnovu i razvoj - EBRD. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i na CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

 
 

Ukoliko ne dobijete potvrdu web stranice da je prijava uspješno zaprimljena, molimo Vas da se prijavite na broj telefona 01/ 2304-571 ili putem e-mail-a na info@poslovnaucinkovitost.eu.

POSEBNA POGODNOST

Kotizacija za sudjelovanje na konferenciji iznosi:

Rane prijave do (31.01.2023.)

350 EUR + PDV

uz popunjavanje: UPITNIKA za međunarodnu studiju na temu "Procesni kontroling", koji se nalazi na sljedećem linku: https://ww3.unipark.de/uc/cpmc/processFScr/ 
(*popust je već uključen u navedenu cijenu/ popusti se ne kumuliraju).

Redovne prijave I (01.02.-30.04.2023.)

400 EUR + PDV
                         

Redovne prijave II (od 01.05.2023)

450 EUR + PDV 

Rezultati studije prezentirati će se na konferenciji.

S obzirom na ograničen broj mjesta na konferenciji i broju smještajnih kapaciteta, predlažemo da se na vrijeme prijavite!

 

DODATNA POGODNOST

Kotizacija za sudjelovanje na edukaciji:

"Procesna organizacija" 25.05.2023.

i

14. KONTROLING KONFERENCIJA: Procesni kontroling 26.05.2023. 

Rane prijave (do 31.01.2023.)

500 EUR + PDV

Redovne prijave I (01.02.-30.04.2023.)

575 EUR + PDV
                         

Redovne prijave II (od 01.05.2023)

650 EUR + PDV 

Više informacija o edukaciji možete pogledati ovdje.

 

PONUDA SMJEŠTAJA

Za potrebe rezervacije smještaja tijekom trajanja Edukacije i Konferencije, kao sudioniku omogućili smo Vam posebne cijene smještaja u:

Hotel Lone / Hotel Eden / Resort Amarin

Molimo Vas, prilikom rezervacije smještaja korisite promo kod PU2023 

Promo kod vrijedi za online rezervacije za termin 24.05. – 27.05.2023.

*S obzirom na ograničeni broj smještajnih jedinica, savjetujemo Vam da što prije izvršite svoju rezervaciju. (kontakt za informacije:hello@maistra.hr, 052/800250).

 
Polja označena sa * znakom su obavezna.