Implementacija sustava za upravljanje profitabilnošću

Opis: 
Ona poduzeća koja aktivno promišljaju svoju budućnost neprestano razmišljaju o održivosti svog poslovanja te povećanju vrijednosti na dugi rok. Profitabilnost poduzeća ključni je pokretač vrijednosti. Profitabilan rast uključuje povećanje prihoda kao i aktivnosti povećanja troškovne efikasnosti. Poduzeća bi trebala sagledati svoje poslovanje u potpunosti, odnosno analizirati svoje procese i poslovni model u cjelini. Promjena pristupa poslovanju i stvaranje inovativnih poslovnih modela kojima se ulazi u novi, neotkriveni marketinški prostor omogućava poduzećima održavanje konkurentske prednosti i toliko potreban profitabilan rast. 

S druge strane učinkovito upravljanje troškovima druga je važna poluga rasta zarade. Primjerice, rast troškova uvjetovan je u mnogim poduzećima podržavanjem široke palete proizvoda i velikog broja varijacija. „Čišćenje“ proizvodnog portfelja, ukidanje neprofitabilnih proizvoda i aktivnosti na neprofitabilnim tržištima. Osim toga poduzeća trebaju razmisliti mogu li uvođenjem novih tehnologija smanjiti troškove energije, rada i materijala, što je način upravljanja troškovima. Eksternalizacija određenih aktivnosti smanjuje troškove jer se određeni resursi koriste samo kada su potrebni. Niti jedno od ponuđenih rješenja ne donosi rezultate brzo, ali s druge strane nije orijentirano na nepopularne mjere kao smanjenje plaća ili broja zaposlenika.


Ciljevi: 
Cilj ove specijalističke radionice je upoznati sudionike s modelima upravljanja profitabilnošću pomoću praktičnih primjera. 

Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, financijskim analitičarima u tvrtkama, te specijalistima u kontrolingu, financijama i računovodstvu.
 

Sadržaj i raspored:


Likvidnost, profitabilnost i održivost kao upravljački problemi

• Utjecaj profitabilnosti na likvidnost poduzeća
• ABC analiza troškova i identifikacija najvećih troškova u poduzeću
PRAKTIČNA VJEŽBA

Analiza lanca vrijednosti i upravljanje prihodom i troškovima:

• Nabava
• Proizvodnja
• Prodaja
• Distribucija
• Postprodajne aktivnosti
PRAKTIČNA VJEŽBA

Vertikalne integracije i strateški savezi

• Eksternalizacija poslovnih aktivnosti
• Objedinjavanje i preseljenje proizvodnje
PRAKTIČNA VJEŽBA

Okruženje kao poluga upravljanja rastom – model turističke destinacije
 

• Promjena poslovnog modela i upravljanje rastom 
PRAKTIČNA VJEŽBA

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije