Datum i mjesto održavanja:
Utorak, 26.09.2023.  -  Srijeda, 27.09.2023.
Zagreb
Rok za prijavu:
Četvrtak, 21.09.2023.
 
Implementacija strategija pomoću OKR-ova

Svrha

OKRs (Objectives and Key Results) su agilna metoda za provedbu strategija. Metoda dolazi iz Silicijske doline i također je primijenjena u tradicionalnim poduzećima posljednjih godina kako bi se strategija implementirala kroz neku vrstu dinamičkog akcijskog planiranja te metoda podržava kaskadiranje strategije u organizaciji.

Važni elementi

Objectives (ciljevi) – kvalitativno formulirani ciljevi koji su od strateške važnosti i na koje uključene osobe mogu utjecati (Što želimo postići?)
Key Results (ključni rezultati) – ambiciozni, kvantitativni i mjerljivi rezultati koji dovode do postizanja ciljeva

Metodologija
Koncept i sadržaj OKR pristupa moguće je prikazati kroz OKR piramidu:
U praksi često postoji veliki jaz između definirane strategije i njene provedbe.
Taj se jaz može eliminirati u 4 koraka:
1. Izrada poslovnog modela kako bi se identificirale poluge stvaranja vrijednosti
2. Određivanje strateških ciljeva kroz dimenzije strateške mape
3. Raščlanjivanje i kaskadiranje ciljeva na razinu svakodnevnog poslovanja pomoću OKR-ova
4. Dodjela odgovornosti za ostvarenje i izvještavanje o provedbi strategije

 

SADRŽAJ I RASPORED RADIONICA

1. DAN

08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Karakteristike OKR-a i njihove koristi za organizaciju i zaposlenike

10:30 - 10:45 Pauza za kavu
​10:45 - 12:15 Raščlanjivanje strategije na podpodručja organizacije uz pomoć OKR-ova

12:15 - 13:15 Pauza za ručak 
​13:15 - 15:45 Mjerenje i upravljanje napretkom u provedbi strategije

14:45 - 15:00 Pauza za kavu
15:00 - 16:30 Praktična vježba

2. DAN

09:00 - 10:30 Povezivanje s financijskim planiranjem i izvještavanjem

10:30 - 10:45 Pauza za kavu
10:45 - 12:15 Uspješna implementacija OKR-ova u vašoj organizaciji

12:15 - 13:15 Pauza za ručak
​13:15 - 14:45 Primjeri primjene i praktična pomagala iz strateškog korporativnog upravljanja

14:45 - 15:00 Pauza za kavu
15:00 - 16:30 Praktična vježba

 
Dr. Tobias Flinspach
 

Dr. Tobias Flinspach is member of the Board of Trustees of HILTI Family Foundation, Liechtenstein and managing director and co-founder of PMC The Performance Management Company located in Germany and Switzerland. His main areas of experience are Financial Leadership, Implementation of Strategy and Business Modeling as well as Process and Cost Management.

Advising international companies in the area of financial leadership and strategic management, he has worked for medium and large cap companies in Europe, Americas and the Middle East. He is also an advisor to the United Nations and the German Federal Network Agency. Trainer and coach in company-specific programs as well as national and international Executive MBA programs at Universities of St. Gallen and Bologna/Bologna Business School. Current book project on Management with OKRs together with John Doerr (Venture Capitalist of Google) and several publications on financial leadership and performance management. He co-develops, teaches and implements the St. Gallen Performance Management Model (www.spmm.ch).

After studying business administration at the University of Nuremberg (Germany) and University of Valencia (Spain) he worked for Ernst & Young in the automotive sector. In 2011, he earned a PhD at the University of Goettingen (Germany).

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV  Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj - EBRD. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj  na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

 
 
PRIJAVNICA
637,00 EUR + PDV
 
4.799,48 kn + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije