Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 23.02.2023.  -  Srijeda, 17.05.2023.
Zagreb
Rok za prijavu:
Ponedjeljak, 20.02.2023.
 
FINANCIJSKA AKADEMIJA Poslovna učinkovitost

► Opis:
Poseban program namijenjen edukaciji iz područja financija nazvan Financijska akademija Poslovna učinkovitost pruža sadašnjim i budućim polaznicima naših edukacijskih programa znanje visoke kvalitete kako bismo povećali njihovu poslovnu učinkovitost te na taj način osigurali ostvarenje njihovog poslovnog uspjeha. Financijska akademija još je jedan od uspješnih primjera naših nastojanja da ispunimo ambiciozne ciljeve koje smo si postavili.

► Ciljevi:
Sveobuhvatnost Akademije, iskusni stručnjaci iz poslovne prakse i praktičan pristup u njezinom izvođenju pružaju iznimnu priliku za suočavanje sa suvremenim profesionalnim izazovima kao i mogućnost za stjecanje novih iskustava i znanja potrebnih za ostvarenje ciljeva koji su ranije bili daleki i nedostižni. Edukacije se izvode u grupama s ograničenim brojem polaznika i sadržajno su koncipirane prema modelu specijalističkih radionica.

► Metode rada:
Radionice se izvode kroz primjere iz poslovne prakse i praktične vježbe većinom na modelima i simulacijama u Excel®-u, a u interakciji s trenerima i ostalim polaznicima čime je osigurana mogućnost da se stečeno znanje vrlo lako primijeni u svakodnevnoj poslovnoj praksi.

 ► Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu koji se žele upoznati sa značajem i praktičnim mogućnostima financija u unapređenju poslovanja, specijalistima u financijama, kontrolingu, menadžmentu, računovodstvu i internoj reviziji koji žele proširiti svoje znanje o financijama.

SADRŽAJ I RASPORED

  1. DAN: Financijski izvještaji, 23.02.2023.
  2. DAN: Analiza financijskih izvještaja, 24.02.2023.
  3. DAN: Ocjena boniteta, 02.03.2023.
  4. DAN: Procesni model financija, 06.03.2023. 
  5. DAN: Upravljanje profitabilnošću, 27.03.2023.
  6. DAN: Forenzička analiza, 29.03.2023.
  7. DAN: Upravljanje financijskim rizicima, 04.-05.04.2023.
  8. DAN: Upravljanje potraživanjima, 11.04.2023.
  9. DAN: Upravljanje obrtnim kapitalom, 18.04.2023.
10. DAN: Upravljanje novčanim tokovima, 20.04.2023.
11. DAN: Financijska matematika u Excel®-u, 04.05.2023.
12. DAN: Procjena vrijednosti poduzeća, 08.05.2023.
13. DAN: Izrada studije o transfernim cijenama, 09.05.2023.
14. DAN: Izrada investicijskog plana, 16.05.2023.
15. DAN: Restrukturiranje poduzeća, 17.05.2023.
 

Certifikacija:

Nakon završetka Financijske akademije, zainteresirani polaznici mogu se prijaviti za polaganje ispita za stjecanje certifikata:  CERTIFICIRANI FINANCIJSKI SPECIJALIST / CERTIFIED FINANCIAL SPECIALIST

Cijena certificiranja: 200 EUR + PDV

Vrijeme i mjesto održavanja:

24.02. - 21.05.2023. godine u Zagrebu ili online

Rok za prijavu:

20.02.2023.



* mogućnost dodatnih popusta za više polaznika iz istog poduzeća i članove „CFM Cluba“.

 
Danijela Šarić Lukačić
 

Danijela Šarić Lukačić, dipl. oec., diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, zaposlena je kao konzultant za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti d.o.o. Posjeduje višegodišnje iskustvo i opsežno znanje iz područja kontrolinga, računovodstva i financija, vođenja projekata, financijskog i operativnog planiranja i izvještavanja, a koje je stekla u bankarskom sektoru te na rukovodećoj poziciji u Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga. Tijekom svoje karijere kontinuirano se stručno usavršavala i educirala te stekla nekoliko certifikata. Posjeduje Certifikat Controller Akademie, Certifikat ATTF International Compliance - Foundation Level te je međunarodno certificirani HICHERT®IBCS Analyst. Od posebnog interesa su joj područja strateškog i operativnog planiranja te upravljanja poslovnim procesima. Tijekom svoje karijere vodila je brojne projekte i posjeduje značajna znanja i iskustva u vođenju projekata vezanih uz razvoj sustava unutarnjih kontrola što obuhvaća izradu strateških i operativnih planova, utvrđivanje ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI), upravljanja rizicima, dizajn i implementaciju poslovnih procesa itd. Također je vodila projekt implementacije ERP rješenja i implementacije kontrolinga. Piše stručne članke te je zamjenica urednika časopisa "Kontroling, financije i menadžment".

Ozren Hudina
 

Ozren Hudina, mag. oec., MBA, financijski stručnjak i stručnjak za EU fondove sa preko 15 godina iskustva u korporativnom i investicijskom bankarstvu, konzultingu te savjetovanju vezanom uz EU fondove od čega 7 godina iskustva na rukovodećim pozicijama.Ključne kompetencije vezane su uz korporativne financije, kreditni rejting, financijsku analizu i due diligence, procjenu i upravljanje rizikom, uspostavu poslovnih procesa, restrukturiranje i upravljanje naplatom kao i za upravljanje poslovnim odnosima s korporativnim klijentima. Osim svoje bankarske i konzultantske karijere u posljednjih 8 godina, aktivno sudjeluje pripremim  investicijskih studija, izvodljivosti i Cost Benefiti Analiza (CBA), pripremi i provedbi EU projekata i tehničkoj pomoći javnim tijelima. Predavač je na nekoliko poslovnih škola na teme analize financijskih izvještaja, izrade poslovnih planova i investicijskih studija, upravljanja potraživanjima i lošim plasmanima, učinkovita naplata, prodajne i prezentacijske vještine, a od 2019. godine je i izvanredni predavač na Swiss School of Business and Management, Ženeva na njihovom EMBA programu. 

 

 

Hrvoje Mijić
 

Mr. sc. Hrvoje Mijić je financijski stručnjak s više od 20 godina iskustva u bankarskom i financijskom sektoru. Desetogodišnje radno iskustvo stekao je u Zagrebačkoj banci u odjelima upravljanja rizicima, organizacije i tehnologije, plana i analize, maloprodaje, razvoja proizvoda te na vođenju projekata. U Veneto banci je više od šest godina radio kao rukovoditelj Funkcije upravljanja rizicima i kao odgovorna osoba za funkciju kontrole rizika. Magistrirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2012. godine, na studiju financija i bankarstva, s temom Model za upravljanje rizicima štednih banaka u Republici Hrvatskoj. Ključna područja stručnosti uključuju: upravljanje rizicima i kontrolu, politike upravljanja rizicima, redizajn procesa, planiranje rizika i kapitala, izvješćivanje o rizicima, financijsko planiranje i modeliranje. Iskustvo je nadogradio brojnim edukacijama iz područja rizika i financija te njihovom primjenom u praksi. Trenutačno prolazi izobrazbu kao kandidat za poslove stalnog sudskog vještaka za ekonomsko-financijsko poslovanje. 

Marko Bolanča
 

Marko Bolanča, dipl. oec., praktičar je u primjeni derivatnih instrumenata u svrhu zaštite od tržišnih rizika i poslova s dužničkim vrijednosnim papirima na tržištu kapitala. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2003. i radno iskustvo stjecao na raznim poslovima unutar odjela Riznice. Zaposlen je na funkciji izvršnog direktora Upravljanja bilancom i riznica unutar Addiko Bank d.d. U svom  dosadašnjem radu bio je posvećen aktivnom trgovanju vrijednosnim papirima i kamatnim derivatima za knjigu banke, izdavanju dužničkih vrijednosnih papira za banku i klijente, upravljanju gotovinom i uvođenju novih proizvoda za banku. Ima položen ispit za obavljanje poslova investicijskog savjetnika te je sudjelovao na međunarodnim seminarima u organizaciji Euromoney-a, Amsterdam Institute of Finance-a i Finance Trainer-a.

Ivo Beroš
 

Dr. sc. Ivo Beroš, zaposlen je na Insitutu za turizam u Zagrebu. Prije toga je radio kao predavač na Veleučilištu VERN' gdje je izvodio nastavu iz niza predmeta povezanih s matematikom, statistikom, odnosno računarstvom. Diplomirao je i magistrirao na Matematičkom odjelu PMF-a u Zagrebu, gdje je i radio prije dolaska na Veleučilište VERN'. Doktorsku disertaciju obranio je na Fakultetu elektrotehnike I računarstva u Zagrebu. Glavni stručni izazovi su mu primjena matematičko-statističkih metoda u procesu donošenja poslovnih odluka te korištenje računala u tom procesu.

Joško Meter
 

Joško Meter, dipl. ing., dugogodišnji je predavač na Veleučilištu VERN'. Izvodi nastavu na predmetima Gospodarska matematika, Poslovna statistika, Informatika za uredsko poslovanje, Poslovna simulacija, te Kvantitativne metode u menadžmentu. Diplomirao je na Matematičkom odjelu PMF-a na smjeru Primjenjena matematika i statistika, i apsolvent je na poslijediplomskom studiju Menadžment poslovnih sustava na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. Od 2010. godine voditelj je studija Ekonomija poduzetništva na Veleučilištu VERN.

Elvis Knežević
 

Elvis Knežević diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je većinu svog poslovnog iskustva stekao u Zagrebačkoj banci i Hrvatskom Telekomu. Ima dugogodišnje profesionalno iskustvo u širokom spektru financijskih područja: Investicijsko bankarstvo, Poslovne financije, Spajanja i preuzimanja (M&A), IPO (Inicijalna javna ponuda dionica) na Londonskoj i Zagrebačkoj burzi, Kontroling poslovanja, Restrukturiranje kompanija, Odnosi sa investitorima te Financijski  PR. Položio je prvi stupanj CFA programa, ima brokersku  licencu te je završio Mini MBA PWC. Bio je član Nadzornog odbora Croatia Records d.d.

Ksenija Kramar
 

Ksenija Kramar dipl. oec., ovlaštena je porezna savjetnica i ovlašteni revizor sa tridesetogodišnjim bogatim iskustvom i znanjima iz područja poreza, računovodstva, revizije, financija i bankarskog poslovanja. Zajedno sa suosnivačima razvila je neovisnu tvrtku za reviziju, računovodstvo i porezno savjetovanje Krako–Revizija d.o.o. Zagreb, a osnivač je društva Kramar Porezno Savjetovanje j.t.d. Zagreb, specijaliziranog za usluge poreznog savjetovanja s odobrenjem za rad ministra financija Republike Hrvatske od 2004. godine. Posjeduje zvanja i certifikate ovlaštenog poreznog savjetnika, ovlaštenog revizora, ovlaštenog internog revizora, ovlaštenog računovodstvenog forenzičara te ovlaštenog računovođe.Koautor je programa jednogodišnjeg stručnog usavršavanja Porezni specijalist na poslovnom učilištu Experta te predavač na brojnim edukacijama iz područja poreza, računovodstva, financija i revizije (interne i eksterne). Dvije akademske godine je predavačica na Visokoj politehničkoj školi s pravom javnosti Poly Zagreb te gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Rijeci u okviru poslijediplomskog studija. Autorica je stručnih članaka iz područja poreza.

Ivo Hrdalo
 

Ivo Hrdalo, dipl. oec., diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer financije te se dodatno usavršavao i 2011. godine stekao međunarodno priznati CFA certifikat (Chartered Financial Analyst), a posjeduje i certifikat ovlaštenog investicijskog savjetnika. Većinu svog poslovnog iskustva je stekao u internacionalnim kompanijama radeći kao voditelj riznice u Generali osiguranju te portfolio menadžer u Raiffeisenbank Austria Zagreb. 2018. godine pridružuje se timu Instituta IGH kao direktor kontrolinga i izvještavanja, a trenutno radi na poziciji direktora financija u Hertz Croatia, članu grupe Autohellas. Ključna područja stručnosti uključuju: upravljanje likvidnošću i ulaganjima, upravljanje rizicima, budžetiranje, primjenu MSFI te konsolidaciju financijskih izvještaja. Predavač je raznih tema s područja tržišta kapitala i upravljanja financijama.

 
 
 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije