CONTROLLING DAYS 2026
Četvrtak, 21.05.2026. - Petak, 22.05.2026.
Hotel Lone Rovinj
Ponedjeljak, 18.05.2026.

CONTROLLING DAYS 2026
CXOs & Controlling Partnership
From Insight to Impact
Controlling Days 2026 – Blind Application
Program za Controlling Days 2026 je u izradi, ali već danas možete prijaviti svoje sudjelovanje i ostvariti popust od 10% do 30.11.2025. korištenjem koda: CD2026-BlindApp.
Controlling Days Party
Napomene:
Organizator zadržava pravo izmjene rasporeda i sadržaja konferencije.
Konferencija je javan događaj te će se snimati i fotografirati. Prijavom na konferenciju suglasni ste da Vas se smije snimati i fotografirati. Također, suglasni ste da sav materijal s konferencije smije biti globalno korišten u promidžbene svrhe konferencije.
A. Radionica, 21.05.2026.
(kotizacija: 475 EUR + PDV)
B. Kontroling konferencija, 22.05.2026.
(kotizacija: 525 EUR + PDV)
C. Radionica i kontroling konferencija, 21. i 22.05.2026.
(kotizacija: 900 EUR + PDV)
Za sve sudionike naših događaja biti će na vrijeme osigurane u dolje navedenim hotelima posebne cijene smještaja uz korištenje promo koda.

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali, Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein, koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Mr. sc. Hrvoje Patajac je direktor kontrolinga Adris grupe. Glavni zadatak mu je implementacija kontrolinga na razini grupe te podrška taktičkom i strateškom odlučivanju. U Adrisov tim došao je 2003., a prije toga radio je u Nexe Grupi i zagrebačkoj Farmaciji na poslovima voditelja kontrolinga. Prvo radno iskustvo vezano mu je za IT sektor i tvrtku MIPS gdje je radio na brojnim razvojnim projektima. Član je nadzornog odbora u nekoliko tvrtki: Adris grupa d.d. Rovinj, Cromaris d.d. Zadar, Maistra d.d. Rovinj, Croatia osiguranje d.d. Zagreb. Diplomirao je 1995. na Fakultetu elektrotehnike i računarstva. Završio je studij poslovnog upravljanja Diploma Study in Management na istom fakultetu. Magistrirao je 2002. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na smjeru ”Financije poduzeća”.

Zoran Stanković se Atlantic Grupi pridružio 2007. godine na mjestu potpredsjednika za Financije. Prethodno je tri godine proveo u Plivi na mjestu Izvršnog direktora kontrolinga Grupe zaduženog za koordinaciju i nadzor financijskog poslovanja Plivine mreže kompanija u zemlji i inozemstvu. Prije dolaska u Plivu od 1995. do 2003. je radio u Arthur Andersenu i Ernst&Youngu kao stariji menadžer za reviziju zadužen za velike klijente. Član je međunarodnog udruženja The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Svojom financijskom ekspertizom i širokim poimanjem industrije robe široke potrošnje, dao je značajan doprinos u svim razvojnim fazama i procesima tijekom gotovo dva desetljeća u Atlantic Grupi. Od vođenja inicijalne javne ponude dionica Atlantica 2007., preko prekretne akvizicije Droge Kolinske 2010. te prateće integracije i konsolidacije poslovanja, razvojnih investicijskih projekata koji su uslijedili, do dezinvestiranja non-core i manjih biznisa u procesu fokusiranja na temeljne kategorije poslovanja, Zoran Stanković jedan je od ključnih ljudi koji usmjeravaju rast i razvoj Atlantic Grupe.

Dr. Damir Kralj studied electrical engineering at the University of Ulm and afterwards industrial engineering at the University of Stuttgart. He graduated as PhD at the department of Controlling at the University of Stuttgart. Damir was Project Manager at Horváth & Partners Management Consultants with several international project assignments in automotive companies. 2008 he was called up to join Mercedes-AMG to build up the new business segment “Performance Studio”. Afterwards he was assigned to the Customer Service Business of Mercedes-Benz AG where he was responsible for the global Parts Pricing for all Mercedes-Benz passenger cars. Since 2020 he is Head of Market Management NAFTA and Business Performance Management for Customer Services.

Prof. Dr. Ronald Gleich has been Professor for Management Practice and Control and Academic Director Center for Performance Management & Controlling at the Frankfurt School of Finance and Management since August 2020. His research focuses on current and practically relevant issues of controlling, innovation management and performance measurement. He is the author of one of the leading controlling textbooks in the German-speaking world (Controlling, 14th edition, together with P. Horváth/M. Seiter at Vahlen-Verlag), co-editor of the Controlling-Berater (Haufe-Verlag) and co-director of the ICV-Ideenwerkstatt, the think tank of the international Controller Association. He also advises and controls leading German companies, especially in the manufacturing industry. After an apprenticeship as a banker and the study of technically-oriented business administration in Stuttgart, he also received his doctorate and habilitation at the University of Stuttgart. After a deputy professorship at the University of Hohenheim, Mr. Gleich was Professor of Industrial Management at EBS University from 2003 to July 2020, where he also held various management positions. Mr. Gleich was also a partner in the management consultancy Horváth & Partners from 2001-2005 and managing partner and shareholder of the Horváth Academy from 2012-2018.

Karolina Kristić is Chancellor and CFO of Frankfurt School of Finance & Management. In this capacity, she is in charge of all financial and M&A activities of the entire Frankfurt School Group which, in addition to the business school, includes the Frankfurt School Foundation and subsidiary companies of Frankfurt School. Aside from responsibilities related to finance, controlling and risk management, Ms Kristic also oversees Human Resources and Facility Management. She was instrumental in supervising the entire financial planning of Frankfurt School’s new campus, a multi-million euro project that spanned over 5 years.
Ms Kristic joined Frankfurt School in 2009. In her earlier career, she held several positions as financial controller and group accountant, amongst others in consulting firms and the automotive industry. She is both a tax and accounting specialist, and holds an Executive Master of Business Administration from Ashridge Business School.