Datum i mjesto održavanja:
Petak, 24.11.2023.
Zagreb
Rok za prijavu:
Srijeda, 22.11.2023.
 

Opis:

U današnje vrijeme gotovo je nemoguće biti uspješan u poslu ukoliko uz stručno znanje nemamo razvijene i «meke» vještine ophođenja s klijentima. Uz općenito dobre komunikacijske vještine, za kontrolera je vrlo važno posjedovati i vještine asertivnosti. Naime, nije jednostavno izboriti se za svoje ciljeve, a da pritom ne uvrijedimo ili odbijemo klijenta. Kako reći što mislimo, što želimo, a da nas druga strana ne smatra agresivnom, nepristojnom ili odbojnom osobom? Kako se izboriti za svoja prava, bez osjećaja krivnje i straha? Kako komunicirati kada s druge strane imamo teškog, zahtjevnog klijenta? U privatnom životu vjerojatno ćemo jednostavno izbjegavati osobe koje nam ne odgovaraju, no u poslu je to mnogo teže, čak i nemoguće.
Istraživanja su pokazala kako su asertivne osobe generalno zadovoljnije, pokazuju nižu razinu stresa, te su uspješnije u postizanju zadanih ciljeva. Upravo navedenim pitanjima i konkretnim tehnikama koje možete primjenjivati u svakodnevnoj praksi bavit ćemo se na ovoj radionici.  

Ciljevi:

Polaznici će nakon ove radionice naučiti i razumjeti što je to asertivnost te na koji način se može razvijati. Osvijestit će vlastite emocionalne reakcije i obrasce (ne)asertivnog ponašanja te obrasce svojih klijenata. Naučit će i uvježbati kako efikasno koristiti strategije asertivnog ponašanja te kako komunicirati s teškim, zahtjevnim klijentom. Naučit će i uvježbati kako postaviti vlastite granice, a da pritom ne narušavamo tuđe te kako uspostaviti i održati uspješnu komunikaciju sa zahtjevnim klijentom. Također će naučiti kako kroz asertivnost možemo pospješiti vlastito samopoštovanje i samopouzdanje.

Metode rada:

Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične interaktivne vježbe, grupnu diskusiju, razmjenu znanja i iskustva s trenerom i ostalim polaznicima, te  kroz igre simulacije primjera iz svakodnevne prakse.

Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, reviziji, financijama i računovodstvu.


SADRŽAJ I RASPORED

08:30-09:00   Prijava i preuzimanje materijala 
09:00-10:30   Što je zapravo asertivnost?

  • Definicija asertivnosti
  • Samoprocjena: upitnik asertivnosti
  • Koja su temeljna asertivna prava?
  • Zašto razvijati asertivnost? 
  • Povezanost asertivnosti i samopoštovanja

PRAKTIČNA VJEŽBA: Upitnik asertivnosti (samoprocjena)

10:30-10:45   Pauza za kavu
10:45-12:15   Stilovi ponašanja: agresija – pasivnost - asertivnost 

  • Agresivno, pasivno i neasertivno ponašanje
  • Povezanost neasertivnosti, agresije i pasivnosti
  • Uzroci neaseritivnosti: Zašto smo u mnogim situacijama neasertivni?
  • Misli koje potiću asertivnost

PRAKTIČNA VJEŽBA: Izrada osobnih/individualiziranih kartica s adaptivnim odgovorima

12:15-13:15   Pauza za ručak
13:15-14:45   Tehnike asertivnog komuniciranja

  • Potrebe i asertivnost
  • Kako neverbalna komunikacija utječe na našu asertivnost?
  • Aktivno slušanje i tehnika JA rečenica
  • Tehnika pokvarene ploče
  • Humor kao korisna tehnika

PRAKTIČNA VJEŽBA: Primjena navedenih tehnika na osobnim primjerima

14:45-15:00   Pauza za kavu
15:00-16:30   Ophođenje s teškim/zahtjevnim klijentima

  • Kako prepoznati teškog/zahtjevnog klijenta?
  • Tehnike komuniciranja s manipulatorom
  • Kako reći NE, a da ne odbijemo klijenta?
  • Situacije iz svakodnevne prakse koje zahtijevaju asertivnost

PRAKTIČNA VJEŽBA: Igranje uloga (simulacija situacija iz prakse, te vježbanje adaptivnih obrazaca i korisnih asertivnih tehnika)

 
Petra Grabušić
 

Petra Grabušić, diplomirani ekonomist. Dodatno se obrazovala u području HR menadžmenta na poslovnoj akademiji u Zagrebu. Stekla je pedagoško-psihološku i andragošku izobrazbu.  Kontinuirano je uključena u različite oblike učenja i usavršavanja postojećih vještina ali i stjecanja novih. Educira se i usavršava u području HR management-a i leadership-a i na međunarodnoj razini što joj omogućuje korištenje suvremenih alata na području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, a što uključuje organiziranje i vođenje procesa selekcije, upravljanja radnim učinkom, razvoja i implementacije sustava interne komunikacije te interne edukacije zaposlenika u odnosima s klijentima. Certificirala se kao SDI (Strength Deployment Inventory) facilitator za upotrebu i interpretaciju alata za vođenje timova, prevenciju i upravljanje konfliktima u timu te pružanje Feedback-a i komuniciranje očekivanja. Aktivni je gost predavač iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te leadership-a i management-a na nekoliko poslovnih škola. Radila je kao voditeljica ljudskih resursa u proizvodnoj tvrtci Valoviti papir Dunapack, potom kao regionalna voditeljica ljudskih resursa KIA Motors Adria Group-e, a danas je voditeljica HR odjela za Hrvatsku u Fortuna Entertainment Group. Na rukovodečim pozicijama u ljudskim resursima radi 12 godina, a ujedno je i vlasnica tvrtke za poslovno savjetovanje.  

 
 
 
PRIJAVNICA
255,00 EUR + PDV
 
1.921,30 kn + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije