Opis:
Pravila izrade menadžerskih prezentacija je jedinstveni seminar orijentiran na osmišljavanje i izradu jasnih, strukturiranih i vizualno razumljivih prezentacija. Fokus seminara je na optimalnom prenošenju sadržaja i poruka publici, a ne na „uljepšavanju“ prezentacije i detaljima poput izbora fonta, boja, i sl. Seminar kroz praktične alate, savjete i primjere iz prakse vodi polaznika kroz proces stvaranja „priče“ i logike prezentacije, do samog osmišljavanja pojedinih slajdova kao modula prenošenja pojedinih ključnih poruka. Bilo da je riječ o prenošenju ideja, koncepata, predstavljanju proizvoda ili poduzeća, ili prezentiranju financijskih pokazatelja i poslovnih planova, cilj je uvijek što jasnije i vizualnije komunicirati ključne poruke te odvojiti bitno od manje bitnog. Praktične vježbe na stvarnim primjerima prezentacija i slajdova brojnih domaćih tvrtki će dati polaznicima jasne smjernice kako ta nova znanja iskoristiti i primjeniti u svojem budućem radu s prezentacijama.

Ciljevi:
Cilj ove edukacije je polaznike opremiti svim potrebnim alatima i praktičnim savjetima kako bi mogli efikasno komunicirati svoje ideje i poruke putem prezentacija. Kvalitetna prezentacija tako će postati moćan alat za postizanje željenih ciljeva.

Kome je radionica namijenjena:
Radionica je namijenjena svima koji koriste PowerPoint radi prezentiranja poslovnih informacija internim (Management, uprava, nadzorni odbor, zaposlenici) ili eksternim korisnicima (klijenti, partneri, investitori, financijske institucije, i sl.). Ciljnu skupinu također čine stručnjaci različitih funkcionalnih profila: prodaja, marketing, financije, i dr. 

 

SADRŽAJ I RASPORED:


Uvod; Priprema i poruke prezentacije

  • Problemi i implikacije današnjih prezentacija
  • Što je uopće poslovna prezentacija
  • Vrste poslovnih prezentacija
  • Priprema prezentacije i određivanje ciljeva prezentacije
  • Kako kreirati i strukturirati „priču“ prezentacije
  • Pisanje naslova slajdova

Praktična vježba: Struktura i poruke prezentacije

 

Vizualizacija kvalitativnih poruka pomoću teksta, dijagrama, fotografija i drugih alata

  • Osnove i prednosti vizualne komunikacije
  • Odabir osnovnog tipa vizualizacije
  • Praktični savjeti i trikovi vizualizacije

Praktična vježba: Strukturiranje i vizualizacija slajdova s kvalitativnom porukom

 

Vizualizacija kvantitativnih poruka pomoću tablica, grafikona i drugih alata

  • Odabir pravog alata za prikazivanje kvantitativnih informacija
  • Formatiranje/eliminiranje suvišnih elemenata grafova
  • Naglašavanje ključnih poruka na grafovima i tablicama

Praktična vježba: Vizualizacija slajdova s kvantitativnom porukom – rad s grafovima

Ostali praktični savjeti i trikovi; Zaključak