Kontroling organizacijskih funkcija (proizvodnja, nabava, prodaja, marketing)

Datum i mjesto održavanja:
Srijeda, 12.06.2024.
Zagreb
Rok za prijavu: Petak, 07.06.2024.
 

Opis:

U vremenu globalizacije tržišta i konkurentne ponude proizvoda i usluga sve je izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama. Za očuvanje i stvaranje dodatne vrijednosti poduzeća važna je pravilna upotreba alata za unaprjeđenje procesa nabave, proizvodnje, prodaje i marketinga. Ova edukacija daje sažeti pregled aktivnosti koje treba obuhvaćati kontroling u nabavi, proizvodnji, prodaji i marketingu, u cilju povezivanja pojedinačnih informacija o proizvodima i uslugama s cjelovitim poslovnim rezultatima poduzeća.

Ciljevi:

Na konkretnim primjerima iz prakse pojasniti će se višedimenzionalnost u planiranju poslovanja u proizvodnom ili uslužnom poduzeću i izvještavanje o troškovima pojedinačnih proizvoda ili uslužnih linija. Edukacija također ima za cilj povezati kalkulacije cijene koštanja pojedinačnih proizvoda ili usluga s propisanim financijskim izvještajima poduzeća. Polaznici edukacije steći će razumijevanje koncepta, metodologije i instrumenata kontrolinga u nabavi, prodaji i marketingu te će moći samostalno koristiti navedene instrumente u praksi.

Metode rada:

Polaznici edukacije će steći znanja i vještine kroz predavanje, demonstracijske prikaze, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad sa drugim polaznicima i trenerom.

Kome je namijenjena:

Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, prodaji, nabavi i marketingu, menadžmentu proizvodnje kao iI specijalistima u reviziji, financijama i računovodstvu.

SADRŽAJ I RASPORED

08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Posebne značajke kontrolinga u proizvodnom i uslužnom poduzeću

  • Proces kontrolinga u proizvodnom vs. uslužnom poduzeću
  • Planiranje i utrošci proizvodnih resursa
  • Rasčlanjivanje troškova u proizvodnji i procesu kreiranja usluga

Praktična vježba:  Analiza učinaka koji su nastali donošenjem naših poslovnih odluka

10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Planiranje i optimizacija asortimana proizvoda i usluga

  • Optimizacija asortimana – plan prodaje
  • Ograničenja u planiranju rezultata
  • Prijedlog rješenja i korektivne akcije

Praktična vježba: Zaključna analiza i ocjena pomaka u financijskim pokazateljima

12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Uloga kontrolinga u nabavi

  • Kontroling u nabavi: nabava kao poluga za ostvarenje dobiti, mjerenje uspješnosti, benchmarking i pokazatelji
  • Upravljanje portfeljem u nabavi
  • Uspostavljanje sustava pokazatelja, planiranje nabave i Make-or-Buy odlučivanje
  • Upravljanje dobavljačima i odabrane teme: upravljanje rizicima, rani utjecaj na nastanak troškova, analiza lanca vrijednosti, Design to Cost

Praktična vježba: organizacija kontrolinga u nabavi

14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Uloga kontrolinga u prodaji i marketingu

  • Strateško i operativno planiranje prodaje
  • Analiza prodaje (analiza prodajnih prilika, analiza kupaca, proračun očekivane vrijednosti od prodaje)
  • Vrednovanje elemenata marketinškog budžeta
  • Povezanost kontribucijske marže proizvoda/usluga s marketinškim troškovima

Praktična vježba: planiranje prodajnih aktivnosti

Ova specijalistička radionica je dio specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiranog od strane International Group of Controlling.

 

International Group of Controlling

 

PREDAVAČI:

Branko Grubić
 

Branko Grubić, univ. spec. oec., završio je specijalistički studij iz kontrolinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ima dugogodišnje profesionalno iskustvo vezano uz poslove plana, analize i kontrolinga. Većinu radnog iskustva stekao je u Petrokemiji d.d. Kutina radeći kao Glavni analitičar i Direktor kontrolinga. Od 2018. godine, savjetnik je Uprave društva za strategiju i razvoj. U prethodnom razdoblju vodio je, ili bio član, stručnih timova na različitim složenim poslovnim projektima, dubinskim analizama te programima restrukturiranja i strateškog razvoja. U segmentu edukacije i osposobljavanja vodio je brojne radionice na temu uvođenja  kontrolinga u proizvodnom poduzeću, kontrolinga proizvoda i usluga te strateške analize uže i šire poslovne okoline poduzeća.

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

 
 
275,00 EUR + PDV
 
POPUSTI
  • 5%
    za članove Kluba kontrolera i naše dosadašnje polaznike
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća