[CAP - Controlling Advanced Program] Izvrsnost u upravljanju poslovnim procesima
Srijeda, 20.09.2023. - Četvrtak, 21.09.2023.
Zagreb
Petak, 15.09.2023.
![[CAP - Controlling Advanced Program] Izvrsnost u upravljanju poslovnim procesima [CAP - Controlling Advanced Program] Izvrsnost u upravljanju poslovnim procesima](/images/made/images/uploads/cap4_1_360_253.png)
CERTIFICIRANI PROGRAM I RADIONICA
Moguće pojedinačno pohađanje
5. MODUL: Izvrsnost u upravljanju poslovnim procesima
Kako možete pomoću postavki koncepta operativne izvrsnosti cjelovito i u skladu sa strategijom optimizirati Vaše vlastite procese
Ciljevi i koristi
Na ovoj edukaciji naučit ćete kako u Vašem poduzeću oblikovati efikasne i na klijente usmjerene procese. Pri tome ćete naučiti vrednovati učinkovitost postojećih procesa i upravljati procesima usmjerenima na budućnost.
Za bolje razumijevanje teorije i njen prijenos u praksu, radit ćete na praktičnoj studiji slučaja. U grupi ćete zajednički optimizirati procese kroz više ponavljanja analizirajući i mijenjajući izlazne procese. Tako ćete naučiti Vaše postojeće procese tijekom dnevnog obavljanja posla strukturirano analizirati kako biste identificirali njihove slabosti te ih bili u mogućnosti sukcesivno optimizirati.
Edukacija traje od 9:00 – 16:30 sati te obuhvaća dvije 15-minutne pauze za kavu i 60-minutnu pauzu za ručak. U kotizaciju su uključeni svi materijali za praćenje programa i učenje, certifikat, ručak i osvježenja tijekom pauze.
Sadržaj
- Što je upravljanje poslovnim procesima?
- Arhitektura poslovnih procesa
- Procesno modeliranje
- Integracija poslovnih procesa i strategije poslovanja
- Optimizacija i transformacija poslovnih procesa
- DMAIC metoda
- Procesni model
- Change Management
1. DAN
09:00 – 10:30 Što je upravljanje poslovnim procesima?
- Zašto je nužno uspostavljanje poslovnih procesa?
- Očekivani rezultati od upravljanja poslovnim procesima
- Ključni elementi upravljanja poslovnim procesima
Praktični primjer: Operational Excellence Model
10:30 – 10:45 Pauza za kavu
10:45 – 12:15 Arhitektura poslovnih procesa
- Koncept izrade arhitekture poslovnih procesa
- Od procesnih karti do opisa dnevnih aktivnosti
- Procesna struktura različitih industrija
Praktični primjer: Case Study – NK Neuro: Arhitektura poslovnog procesa prodaje
12:15 – 13:15 Pauza za ručak
13:15 – 14:45 Procesno modeliranje
- Područja procesnog modeliranja
- Alati za procesno modeliranje
- Optimizacija procesa na temelju procesne analize i benchmarkinga
Praktični primjer: Case Study – NK Neuro: Procesno modeliranje procesa prodaje
14:45 – 15:00 Pauza za kavu
15:00 – 16:30 Integracija poslovnih procesa i strategije poslovanja
- „Structure follows strategy!“ – Strategija poslovanja definira procesni model
- „BSC – Balanced Scorecard“ – Prikaz implementacije strateških ciljeva
- „SPA – Strategic Process Alignment“ – Povezivanje, vrednovanje i prioritiziranje strateških ciljeva i poslovnih procesa
Praktični primjer: Case Study – NK Neuro: Procesno mapiranje strateških ciljeva
2. DAN
09:00 – 10:30 Optimizacija i transformacija poslovnih procesa
- Područja i dimenzije za optimizaciju i transformaciju poslovnih procesa
- Opseg promjene vs. poboljšanje rezultata
- Organiziranje optimizacije i transformacije poslovnih procesa
Praktični primjeri: Lean Six Sigma – primjeri primjene u praksi
10:30 – 10:45 Pauza za kavu
10:45 – 12:15 DMAIC metoda
- Define – Što je važno?
- Measure – Koliko smo dobri?
- Analyze – Što je pogrešno?
- Improve – Što se mora učiniti?
- Control – Kako ostvariti održivo poboljšanje?
Praktični primjer: Unaprjeđenje procesa poslovnog planiranja
12:15 – 13:15 Pauza za ručak
13:15 – 14:45 Procesni model
- Upravljački, ključni i potporni procesi
- Hijerarhijska priroda procesnog modela
- SIPOC – Supplier – Input – Process – Output – Customer
Praktični primjer: Izrada procesnog modela pomoću SIPOC-a
14:45 – 15:00 Pauza za kavu
15:00 – 16:30 Change Management
- Tipični dijagram tijeka procesa promjena
- Glavni uzroci otpora promjenama
- Obilježja i korisnost dubinskih intervjua
Praktični primjer: Simulacija perspektiva koncepta „Hoću – Mogu – Znam – Smijem“
va edukacija je dio programa CAP – Controlling Advanced Program kojeg zajednički certificiraju Horváth Akademie iz Njemačke i Poslovna učinkovitost.
Na edukaciju je moguće prijaviti se i pojedinačno, kao i in-house, čime se dobivaju 2 od ukupno 10 potrebnih bodova za pristupanje procesu certifikacije za Advanced Business Controller.

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali, Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein, koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske banke za obnovu i razvoj - EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.
Radionica je bila vrlo korisna, dobili smo neka korisna saznanja vezano uz alate, način opisivanja procesa. U praksi možemo prepoznati koristi iz timskog rada prilikom opisivanja procesa.
Sanja Jensterle, Podrška maloprodaji i digitalna transf.
Ina d.d.
Radionica je zanimljiva, korisna i inspirativna. Definitivno može pomoći u poboljšanju izvedbe poslovnih procesa i poboljšanju vlastite učinkovitosti.
Vesna Mikolčević, Podrška maloprodaji i digitalna transf.
Ina d.d.
Radionica na kojoj se otvaraju nove perspektive i motivira na samokritičnost. Svakako ću naučeno implementirati u svojem poduzeću i veselim se tom projektu.
Ivana Kalanj, Head of Finance and Controlling
Serengeti d.o.o.
Izuzetna edukacija sa sadržajem koji ću svakako primijeniti.
Sanja Jakić, Senior Payroll Specialist
Serengeti d.o.o.
Radionica je bila izuzetno zanimljiva i smatram da će mi koristiti u daljnjem radu.
Senada Pavlović, Office Manager
Serengeti d.o.o.